Na ovotjednom salonu automobila u Šangaju Lexus je predstavio novu osmu generaciju svoje prestižne limuzine više srednje klase, modela ES.
Automobil donosi velik zaokret u dizajnu i prvi potpuno električni pogonski sklop za ovaj model.
Crpeći inspiraciju iz trenutačnog električnog SUV modela RZ, Lexus ES dobiva fastback oblik, agresivnije četvrtastije linije i novi prednji dio na kojem više nije ogromna maska koja je do nedavno krasila sve Lexusove modele, pa tako i ES.
Nije samo dizajn ES-a promijenjen, jer automobil je postao osjetno veći "zalazeći tako na teritorij" prestižnog modela LS. Međuosovinski razmak od 2950 mm duži je za 80 mm od onog u trenutačnom modelu, a ukupna duljina od 5140 mm, narasla je za 165 mm.
Suptilna razlika u dizajnu prednjeg kraja, ovisno o izvedbi, otkriva koji je pogonski sklop skriven ispod haube ovog Lexusa. Hibridi imaju otvor za hlađenje ispod Lexusovog loga, dok električne varijante imaju samo otvore u odbojniku. U obje verzije više nema stare karakteristične velike maske.
Unutrašnjost je dobila jednako modernu reviziju koja znači gotovo potpuno uklanjanje fizičkih tipki i uvođenje velikih zaslona. Tu je 12,3-inčna digitalna ploča s instrumentima i 14-inčni zaslon osjetljiv na dodir, a uz neke razine opreme dobiva se i dodatni zaslon osjetljiv na dodir na strani suvozača. Novost je i natpis ‘LEXUS‘ na upravljaču, koji zamjenjuje tradicionalni logo, te suvremeni ekološki ukrasi od bambusa.
Osnovni hibridi za većinu tržišta dobivaju dvolitreni motor koji sa sustavom koji razvija 197 KS i prenosi snagu samo na prednje kotače. Ovom modelu treba 9,4 sekunde do 100 km/h. Prestižnija verzija je 2,5-litreni ES 350h hibrid čijih se 247 KS prenosi na sve kotače. Ubrzanje kod ovog auta je 7,8 sekundi do 100 km/h.
Novost su potpuno električne opcije. Osnovna verzija ES 350e razvija 224 KS i snagu šalje na prednje kotače. Ubrzanje do 100 km/h traje 8,9 sekundi, a Lexus tvrdi da doseg iznosi 685 km po kineskom CLTC ciklusu. Model ES 500e s dva motora smanjuje doseg na 610 km, ali zato ima 343 KS i do 100 km/h juri za samo 5,9 sekundi.
ES kreće u prodaju iduće godine, a detalji o cijenama još nisu objavljeni.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....