SVJETSKA PREMIJERA

Ljuto lice omiljenog Peugeota: Ovo je novi 308, dizelaš ostaje u ponudi

Dok se autoindustrija udaljava od dizelaša, Peugeot će novi 308 nuditi s 1,5-litrenim BlueHDi četverocilindričnim turbodizelom sa 130 KS

Peugeot 308

 Peugeot
Dok se autoindustrija udaljava od dizelaša, Peugeot će novi 308 nuditi s 1,5-litrenim BlueHDi četverocilindričnim turbodizelom sa 130 KS

Autoindustriju već godinama trese SUV groznica, ali hatchback i karavanske izvedbe i dalje su vrlo privlačne kupcima u Europi. Upravo zato, Peugeot je predstavio redizajnirani 308 (u obje varijante) koji nudi moderne stilske nadogradnje uz širi izbor pogonskih sklopova.

image

Peugeot 308

Peugeot

Aktualna treća generacija prvi se put pojavila 2021. godine, a sada, četiri godine kasnije, redizajnom se predstavlja novo lice koje izostavlja prepoznatljive ‘očnjake‘. Na njihovo mjesto postavljena su nova prednja svjetla, s LED kandžama iznad i glavnim svjetlima umetnutim u dijelove prerađenog odbojnika. Još jedna novost je osvijetljeni logo koji se prvi put pojavio kod Peugeota i vjerojatno će se primjenjivati ​​na sve buduće modele.

Što se tiče unutrašnjosti, unaprijeđena verzija i-Cockpita s 10-inčnim zaslonom i dalje izgleda prilično moderno s novom 3D grafikom digitalne ploče s instrumentima.

image

Peugeot 308

Peugeot

Novi 308 SW nudi svakodnevnu praktičnost zahvaljujući sjedalima u drugom redu koja se mogu podijeliti u tri dijela (40/20/40) s kontrolama preklapanja dostupnim iz prtljažnika. Sam obujam prtljažnika kreće se od 598 litara do 1487 litara, a električno podizanje vrata prtljažnika olakšava pristup kada su vam ruke pune.

image

Peugeot 308

Peugeot

Peugeot 308 koristi EMP2 platformu koju dijeli s Opel Astrom i Astrom Sports Tourer.

Dok se automobilska industrija udaljava od dizelaša, Stellantis je odlučio nastaviti nuditi Peugeot 308 s 1,5-litrenim BlueHDi četverocilindričnim turbodizelom. Jedini neelektrificirani motor u ponudi proizvodi 130 KS i dolazi u spoju isključivo s 8-brzinskim automatskim mjenjačem.

Novi 308 je također dostupan s blagohibridnim 1,2-litrenim trocilindričnim benzinskim motorom koji razvija 145 KS. Uparen je sa 6-brzinskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (e-DSC6) i integriranim elektromotorom. Peugeot tvrdi da MHEV može voziti do 50% vremena u električnom načinu rada u urbanim okruženjima.

image

Peugeot 308

Peugeot

Tu je i plug-in hibrid sa 195 KS koji kombinira elektromotor s 1,6-litrenim 4-cilindričnim motorom. Francuzi navode da 7-brzinski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom e-DCS7 jamči brzu i glatku promjenu brzina.

Ovaj plug-in hibridni pogonski sklop druge generacije uključuje bateriju od 17,2 kWh koja osigurava dodatnih 20 km dometa, dajući 100% električni domet od 85 kilometara (WLTP). Može se napuniti za samo 2 sata i 5 minuta (punjač od 7,4 kW) ili za 7 sati i 25 minuta pomoću standardne kućne utičnice.

Kako bi potaknuo kupce na prelazak na struju, novi 308 nudi električni pogonski sklop s povećanim dosegom. Elektromotor od 115 kW (156 KS) s okretnim momentom od 270 Nm pruža dinamična ubrzanja. Uparen je s baterijom od 58,4 kWh koja radi na 400 volti, a Peugeot navodi da produljeni domet iznosi 450 km (kombinirani ciklus WLTP). Ova brojka predstavlja povećanje od 34 km u usporedbi s prethodnim modelima.

image

Peugeot 308

Peugeot

Standardno dolazi trofazni punjač u vozilu koji isporučuje 11 kW snage, a s javne punionice od 100 kW moguće je napuniti bateriju s 20 na 80 posto za 32 minute.

image

Peugeot 308

Peugeot

Osvježena linija Peugeota 308 proizvoditi će se u tvornici u Mulhouseu u Francuskoj, a bit će dostupna u Europi od ove jeseni. Cijene će biti objavljene uskoro.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 03:23