Mercedes je s novim modelom GLC ponovo pomaknuo granice. Nakon što su posljednjih godina ugrađivali sve veće i veće ekrane u kabine svojih vozila, sada su sve spojili u jedan golemi ekran. GLC će biti prvi model koji će imati evoluciju takozvanog Hyperscreena. Proteže se od stupa do stupa i dominira unutrašnjošću sa nevjerojatnom dijagonalom od 99,3 centimetra.
Električni crossover integrira više od 1.000 pojedinačnih LED-ica u ogroman ekran. Iako bi to moglo zvučati kao trik, Mercedes inzistira da Hyperscreen neće ometati vozača u vožnji.
Korisnici mogu istovremeno podešavati dva dijela ‘veličanstvenog, lebdećeg ekrana‘ pomoću ugrađenih dodirnih funkcija, a vrijedi spomenuti da je mega zaslon opcija, tako da će jeftinije verzije imati manje ekrane.
Ipak, nije sve postalo digitalno. Nekoliko prekidača još uvijek postoji na središnjoj konzoli, volanu i na vratima. Ipak, centar unutrašnjosti je gigantski ekran, koji će vjerojatno biti ugrađivan i u druge modele.
Luksuzni brendovi i dalje poistovjećuju velike ekrane s premium dojmom, iako se ne slažu svi s time.
Rival BMW također ulaže puno u goleme ekrane kako bi pridobio korisnike pametnih telefona. Novi iX3 debitira sa sljedećom generacijom iDrivea, uključujući 17,9-inčni zaslon osjetljiv na dodir i projekciju od stupa do stupa u podnožju vjetrobranskog stakla. Audi i Porsche slijede sličan put, odražavajući trend prepun ekrana koji je već norma u kineskim automobilima.
Vjerojatno su proizvođači automobila napravili istraživanje što kupci žele u svojim vozilima. Koliko god to teško bilo povjerovati, većina je očito rekla svoje i golemi ekrani potpuno preuzimaju glavnu ulogu.
Predstavljanje novog GLC-a zakazano je za nedjelju, 7. rujna, uoči salona IAA Mobility u Münchenu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....