SVJETSKA PREMIJERA

Napokon limuzina: Bez ogromne maske, ali s opcijom električnog pogona, ovo je novi Lexus ES

Novi Lexus ES dobiva fastback oblik, agresivnije četvrtastije linije i novi prednji dio na kojem više nije ogromna maska

Lexus ES

 Lexus Media
Novi Lexus ES dobiva fastback oblik, agresivnije četvrtastije linije i novi prednji dio na kojem više nije ogromna maska

Na ovotjednom salonu automobila u Šangaju Lexus je predstavio novu osmu generaciju svoje prestižne limuzine više srednje klase, modela ES.

Automobil donosi velik zaokret u dizajnu i prvi potpuno električni pogonski sklop za ovaj model.

image

Lexus ES

Lexus Media

Crpeći inspiraciju iz trenutačnog električnog SUV modela RZ, Lexus ES dobiva fastback oblik, agresivnije četvrtastije linije i novi prednji dio na kojem više nije ogromna maska koja je do nedavno krasila sve Lexusove modele, pa tako i ES.

image

Lexus ES

Lexus Media

Nije samo dizajn ES-a promijenjen, jer automobil je postao osjetno veći "zalazeći tako na teritorij" prestižnog modela LS. Međuosovinski razmak od 2950 mm duži je za 80 mm od onog u trenutačnom modelu, a ukupna duljina od 5140 mm, narasla je za 165 mm.

image

Lexus ES

Lexus Media

Suptilna razlika u dizajnu prednjeg kraja, ovisno o izvedbi, otkriva koji je pogonski sklop skriven ispod haube ovog Lexusa. Hibridi imaju otvor za hlađenje ispod Lexusovog loga, dok električne varijante imaju samo otvore u odbojniku. U obje verzije više nema stare karakteristične velike maske.

image

Lexus ES

Lexus Media

Unutrašnjost je dobila jednako modernu reviziju koja znači gotovo potpuno uklanjanje fizičkih tipki i uvođenje velikih zaslona. Tu je 12,3-inčna digitalna ploča s instrumentima i 14-inčni zaslon osjetljiv na dodir, a uz neke razine opreme dobiva se i dodatni zaslon osjetljiv na dodir na strani suvozača. Novost je i natpis ‘LEXUS‘ na upravljaču, koji zamjenjuje tradicionalni logo, te suvremeni ekološki ukrasi od bambusa.

image

Lexus ES

Lexus Media

Osnovni hibridi za većinu tržišta dobivaju dvolitreni motor koji sa sustavom koji razvija 197 KS i prenosi snagu samo na prednje kotače. Ovom modelu treba 9,4 sekunde do 100 km/h. Prestižnija verzija je 2,5-litreni ES 350h hibrid čijih se 247 KS prenosi na sve kotače. Ubrzanje kod ovog auta je 7,8 sekundi do 100 km/h.

image

Lexus ES

Lexus Media

Novost su potpuno električne opcije. Osnovna verzija ES 350e razvija 224 KS i snagu šalje na prednje kotače. Ubrzanje do 100 km/h traje 8,9 sekundi, a Lexus tvrdi da doseg iznosi 685 km po kineskom CLTC ciklusu. Model ES 500e s dva motora smanjuje doseg na 610 km, ali zato ima 343 KS i do 100 km/h juri za samo 5,9 sekundi.

image

Lexus ES

Lexus Media

ES kreće u prodaju iduće godine, a detalji o cijenama još nisu objavljeni.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 11:03