BMW M odjel prolazi kroz veliku promjenu: nestaju oznake "Competition" koje su godinama bile sinonim za snažnije, brže i skuplje izvedbe M modela. No, razlog nije štednja, nego činjenica da su kupci ionako gotovo uvijek birali te verzije.
Direktor BMW M-a, Frank van Meel, u razgovoru za BMW Blog otkrio je kako se tvrtka odlučila pojednostaviti ponudu jer je više od 80 posto kupaca posezalo upravo za Competition izvedbama. "Rekli smo, zašto ih onda ne bismo učinili standardom? Danas možete reći da je svaki M model zapravo Competition", objasnio je Van Meel.
To znači da će se u budućnosti ponuda sportskih modela iz Münchena svesti na tri jasne razine: osnovni M, zatim CS i konačno ekstremni CSL. U praksi, standardni M automobili imat će snagu, ovjes i karakteristike koje su dosad bile rezervirane za Competition verzije, dok će CS i CSL biti usmjereni na smanjenje mase i maksimalne performanse na stazi.
Trenutačno se opcija Competition još uvijek nudi na nekoliko modela, poput M3 i M4. Kod njih razlika i dalje postoji: standardni M3 ima 480 KS, dok Competition verzija nudi 510 KS, a Competition xDrive čak 530 KS.
Potez ima smisla i s tehničke i s marketinške strane. U posljednjih desetak godina razlike između standardnih i Competition izvedbi ionako su postajale sve manje, dok su se kupci gotovo bez iznimke odlučivali za jače verzije. Uklanjanjem oznake Competition BMW zapravo izjednačava ponudu, pojednostavljuje proizvodnju i smanjuje konfuziju u ponudi.
Iako kompanija zasad nije službeno komentirala promjenu, njezin je glasnogovornik potvrdio da su informacije točne. Ukratko, Competition oznaka odlazi u povijest, ali njezina suština ostaje jer svaki novi M model imat će performanse i karakter koji su donedavno krasili samo Competition modele.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....