SVJETSKA PREMIJERA

Najekstremniji mali M ikada, izazov za M4 Competition i poslastica za obožavatelje: Ovo je novi BMW M2 CS

Za razliku od većih M modela poput M3 CS i M4 CS koji dolaze isključivo s pogonom na sve kotače, M2 CS će zadržati stražnji pogon

BMW M2 CS

 BMW Media
Za razliku od većih M modela poput M3 CS i M4 CS koji dolaze isključivo s pogonom na sve kotače, M2 CS će zadržati stražnji pogon

BMW je otkrio prve službene fotografije modela M2 CS za 2026. godinu, čime potvrđuje dolazak najekstremnije i najdinamičnije verzije aktualnog M2. Ovaj novi model donosi niz značajnih poboljšanja u odnosu na standardni M2, kako u pogledu dizajna, tako i u tehničkom smislu, a pritom zadržava DNK klasičnih BMW M modela. Riječ je o vozilu koje je koncipirano kao vrhunac ponude u M2 liniji, namijenjeno entuzijastima koji traže spoj svakodnevne upotrebljivosti i vrhunskih sportskih performansi.

image

BMW M2 CS

BMW Media

Estetski, M2 CS se ističe agresivnijim prednjim krajem s dodatnim otvorima za hlađenje te izraženijim aerodinamičnim elementima. Stražnji dio krasi diskretni, ali vrlo funkcionalni "ducktail" spojler, dizajnerska posveta legendarnom BMW-u M3 CSL iz E46 generacije, čime se dodatno pojačava dojam sportskog karaktera. Vozilo je prikazano u mat sivoj boji karoserije, bez klasičnih trkaćih pruga koje obično krase veće CS modele poput M3 CS i M4 CS. Zlatni naplatci u kontrastu s crvenim kočionim kliještima dodatno naglašavaju ekskluzivnost i prepoznatljiv CS identitet.

image

BMW M2 CS

BMW Media

Unutrašnjost je uređena u trkaćem duhu. Sportska sjedala s integriranim naslonima za glavu dolaze s ušivenim oznakama "CS", dok se crveni dekorativni elementi i obilje Alcantare protežu cijelom kabinom. Sve to upotpunjeno je minimalističkim, ali funkcionalnim dizajnom, prilagođenim vozačima koji žele maksimalnu koncentraciju na vožnju. No kako to konkretno izgleda još ne znamo jer BMW je ove tvrdnje popratio samo jednom nejasnom fotografijom.

image

BMW M2 CS

BMW Media

Iako BMW još uvijek nije službeno potvrdio sve tehničke specifikacije, očekuje se da će M2 CS koristiti unaprijeđenu verziju 3-litrenog rednog šesterocilindričnog motora s dva turbo punjača, poznatog pod oznakom S58. Snaga bi trebala iznositi oko 530 KS, što bi predstavljalo značajan skok u odnosu na standardni M2. Za razliku od većih M modela poput M3 CS i M4 CS koji dolaze isključivo s pogonom na sve kotače, M2 CS će zadržati tradicionalni stražnji pogon, čime se cilja na čistu, vozački orijentiranu dinamiku. Mjenjač će, prema svemu sudeći, biti isključivo automatski s osam stupnjeva prijenosa, bez opcije ručnog mjenjača.

image

BMW M2 CS

BMW Media

BMW M2 CS bit će proizveden u ograničenoj seriji, s početkom proizvodnje planiranim za kolovoz 2025. godine u tvornici San Luis Potosí u Meksiku. Očekuje se da će ukupna serija obuhvatiti oko 1500 primjeraka, a većina će biti namijenjena američkom tržištu, gdje postoji snažna potražnja za ovakvim modelima. Prema dostupnim informacijama, početna cijena u Njemačkoj bi trebala biti približno 110.000 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
16. srpanj 2025 22:57