Honda NSX iz devedesetih za mnoge je i dalje nedodirljiva japanska legenda. Kasnija generacija iz 2016. bila je brža i tehnološki naprednija, ali nije osvojila isti kultni status. Zato su Pininfarina i JAS Motorsport odlučili vratiti original, i to doslovno. Njihov novi restomod, nazvan JAS Tensei, sada je predstavljen u prvim službenim fotografijama, a rezultat je impresivan spoj nostalgije i moderne tehnologije.
Tensei nastaje na originalnom NSX-ovom aluminijskom monokoku, kojem se dodaje potpuno nova karoserija izrađena od karbonskih vlakana. Dizajn potpisuje Pininfarina i već na prvi pogled jasno je da je pristup bio suptilan. Zadržane su proporcije i duh devedesetih, ali dodani su moderni detalji poput LED svjetala, novih aerodinamičkih elemenata i specifičnih JAS oznaka. Posebno veseli činjenica da se, barem prema prvim slikama, čini kako su prepoznatljivi podizni farovi ostali dio automobila.
JAS Motorsport, koji iza sebe ima tri desetljeća međunarodnih uspjeha u automobilizmu, kaže da će Tensei koristiti "najnapredniju tehnologiju i mehanička rješenja iz automobilskog sporta". Unutrašnjost će također biti detaljno obnovljena, a kupci će moći birati između lijevog i desnog upravljača.
Najveća posveta originalu krije se iza vozača. Naime, zadržan je atmosferski 3,0-litreni V6, ali temeljito unaprijeđen kako bi pružio više snage, okretnog momenta i brži odziv. Motor ostaje uparen isključivo sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem, što će puristi svakako pozdraviti. Ovaj projekt namjerno ignorira trendove elektrifikacije i nudi čisto mehaničko iskustvo kakvo moderni superautomobili više rijetko nude. Snaga još nije otkrivena, no sigurno je da će iznositi mnogo više od originalnih 274 KS u NSX-u.
Tensei će biti "ultra-limitiran", kako kažu u JAS-u, no još nije otkriveno koliko će primjeraka biti proizvedeno ni koliko će koštati. S obzirom na to da je riječ o ručno rađenom restomodu s Pininfarininim potpisom, nema sumnje da će cijena biti izrazito visoka, možda i sedmeroznamenkastom iznosu.
Kako god, Tensei već sada izgleda kao jedan od najpoželjnijih restomod projekata desetljeća, savršeno balansirajući između odanosti originalu i modernih performansi. Ikona iz devedesetih dobila je drugo rođenje i izgleda jednako dobro kao i original.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....