HIT U EUROPI

Ružno pače postalo labud: Dacia prodala osam milijuna vozila, tko su kupci rumunjske marke?

Najtraženiji model je Sandero, a slijede Duster i Logan
 Dacia

Rumunjska Dacia postala je jedan od najvažnijih proizvođača automobila na globalnoj sceni. Nekada prilično neugledna marka pod okriljem Renaulta je transformirana u ozbiljnog igrača koji dominira europskim prodajnim ljestvicama.

Iako je kompanija osnovana davne 1966. godine, tek od 2005. godine kreće nezaustavljiv rast.

Led u Europi probio je model Logan s ‘nepobjedivom‘ cijenom od 5000 eura, a nakon njega uslijedili su Sandero (2008.), Duster (2010.), Lodgy&Dokker (2012.), Spring (2020.) i Jogger (2021.).

Njima će se iduće godine pridružiti najveći SUV u ponudi - Bigster.

Od 2004. do kraja prošle godine, Dacia je prodala osam milijuna vozila. Najtraženiji model je Sandero, a slijede Duster i Logan.

image

Tri najprodavanija modela

Dacia

Sandero je već šestu godinu zaredom najprodavaniji automobil na europskom tržištu privatnih kupaca dok Duster od 2018. drži poziciju najprodavanijeg SUV-a, također među privatnim kupcima.

Tko su kupci rumunjske marke?

U ukupnom broju od osam milijuna kupaca, njih 66 posto su muškarci.

Točno 50 posto kupaca ima između 55 i 74 godine.

Za razliku od prosjeka, model Jogger privlači mlađe kupce, 55 posto kupaca tog modela ima 54 ili manje godina.

image

Dacia Jogger Hybrid

Zeljko Puhovski/CROPIX

Također, više od 50 posto kupaca rumunjske marke više ne živi sa svojom djecom, a njih 40 posto živi na selu.

Vozači Dacije svake godine u prosjeku prijeđu oko 12.000 kilometara.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. ožujak 2024 22:00