TRLJAJU DLANOVE

Šef Rolls-Roycea: ‘Zbog Covida smo ostvarili rekordnu prodaju kao nikad, ljude je strah smrti‘

Može se smatrati i da je Rolls-Royce koji proizvodi mali broj skupih vozila bio manje pogođen nedostatkom poluvodiča

Torsten Müller-Otvös, RR

 Rolls Royce, Profimedia

Izvršni direktor Rolls-Roycea Torsten Müller-Otvös vjeruje da je sve veći broj smrtnih slučajeva koje nam je donijela pandemija Covid-19 pomogao ljudima da shvate da “život može biti kratak” ohrabrujući ih da se troše na lijepe stvari, što je rezultiralo rekordnom prodajom luksuznih brendova, ne samo u autoindustriji.

Prošle je godine tako Rolls-Royce, luksuzni proizvođač u vlasništvu BMW Grupe prodao više automobila nego bilo koje druge godine u svojoj povijesti dugoj 117 godina. Točnije 5586 vozila. Ogroman je to porast od 49 posto u odnosu na 2020. godinu, također pogođenu Covidom.

Bizarna izjava, ali Müller -Otvös vjeruje da je "dah izvjesne smrti" ono što je potaknulo takve brojke - “Puno ljudi je svjedočilo kako pojedinci iz zajednice umiru od Covida, zbog čega pomisle kako je život zapravo kratak, te je bolje da živite i trošite sada nego da to odgađate za kasniji datum jer tko zna što nas čeka”, rekao je za Financial Times. "Ta je činjenica uvelike pomogla prodaji Rolls-Roycea na svjetskoj razini", dodao je.

Nije iznenađujuće, nisu samo vrhunski proizvođači automobila imali koristi od pandemije. Porasla je prodaja luksuznih kuća, odjeće, brodova, nakita, vrhunskih vina i vrhunskog namještaja.

image

Rolls Royce Phantom

Rolls Royce

"Covid kriza označava prekretnicu za luksuz kakav smo poznavali", navodi se u izvješću Bain and Company i talijanskog trgovačkog udruženja Fondazione Altagamma, prenosi Insider.

Teško da bi onda trebalo biti iznenađenje da bogataši – za koje se čini da je glavni utjecaj pandemije bio učiniti ih još bogatijima – sada žive pomalo rasipnički.

Također se može smatrati i da su Rolls-Royce i drugi proizvođači luksuznih automobila koji svake godine proizvode samo mali broj vozila bili manje pogođeni nedostatkom dijelova. Logično je da je učinak nedostatka čipova oštrije osjetila, recimo, Toyota, koja proizvodi milijune vozila godišnje, nego Rolls-Royce, koji je ove godine proizveo 5586 vozila, što je najbolje u njihovoj 117-godišnjoj povijesti.

Rolls-Royce koji se tapše po leđima jer je u jednoj godini imao val prodaje koji je utjecao na njega i njegovu klijentelu na bitno različite načine nego na ostatak svijeta je, iskreno, jeziv.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 03:04