I dok je nedavni Corolla Concept najavio hrabru, futurističku viziju budućih generacija, trenutačni model, dvanaesta generacija, ostaje čvrsto na tržištu i u 2026. ulazi s diskretnim, ali privlačnim doradama. Najveća novost nije tehnološka ni mehanička, nego estetska. Toyota je svoj kompakt ponudila u posebnom sivom mat laku nazvanom Onyx Grey, prvi put u povijesti primijenjenom na automobil koji se proizvodi u velikim serijama.
Ekskluzivni finiš dostupan je za izvedbe GR Sport i Touring Sports, a najprije stiže u Ujedinjeno Kraljevstvo, nakon čega kreće u prodaju diljem Europe. Osim mat boje, uvedena je i nova metalik nijansa Storm Grey, koja se nudi na limuzini i hatchbacku.
Unutrašnjost je također dobila sitne, ali dobrodošle novosti. To su nove presvlake sjedala za određene modele od materijala Samara, izrađenog od recikliranih vlakana, otpornog na trošenje i jednostavnog za održavanje.
Što se pogona tiče, Corolla nastavlja s provjerenom ponudom hibrida od 1,8 i 2,0 litre. Kao i do sada, slabija verzija razvija 140 KS, dok dvolitreni hibrid razvija 178 KS.
Svi modeli i dalje serijski dolaze s paketom sigurnosnih sustava Toyota Safety Sense te multimedijom koja podržava bežične nadogradnje softvera. Tu je i 12,3-inčni digitalni kokpit.
Iako tehničke novosti nisu velike, Toyota ovim promjenama nastavlja održavati Corollu svježom i atraktivnom prije dolaska nasljednika koji bi mogao biti predstavljen već iduće godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....