Unatoč tome što su mali gradski automobili sve rjeđa pojava, Toyota je odlučila unijeti svježinu u A-segment predstavljanjem novog Aygo X Hybrid modela. Ova nova verzija donosi značajne tehničke i estetske promjene, čime Aygo X postaje prvi potpuno hibridni model u klasi .
Najveća novost je uvođenje hibridnog pogonskog sklopa preuzetog iz modela Yaris i Yaris Cross. Kombinacija 1.5-litrenog trocilindričnog benzinskog motora i elektromotora rezultira ukupnom snagom od 116 KS, što je povećanje od 44 KS u odnosu na prethodni model s 1.0-litrenim motorom.
Ova snaga omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,7 sekundi, što je značajno poboljšanje u odnosu na prethodnih gotovo 15 sekundi.
Unatoč dodatnim pogonskim komonentama, Toyota je uspjela zadržati praktičnost. Pogonske baterije su smještene ispod stražnjih sjedala, a akumulator ispod prtljažnika, čime je zadržan kapacitet prtljažnika od 231 litru.
Aygo X Hybrid je produžen za 7,6 cm, prvenstveno zbog smještaja hibridnog pogona. Prednji dio vozila je redizajniran s novim LED svjetlima i većom maskom, dajući vozilu moderniji izgled . Unutrašnjost je također poboljšana dodatkom 7-inčnog digitalnog instrument panela, novim USB-C priključcima i bežičnim punjačem za pametne telefone.
Poboljšana je i zvučna izolacija, s dodatnim materijalima ispod haube i oko kabine, što rezultira tišom vožnjom, posebno u višim razinama opreme koje uključuju deblje staklo .
Za one koji traže sportskiji izgled, dostupna je GR Sport verzija. Ova varijanta donosi crnu haubu, specifičnu masku hladnjaka, posebne naplatke i sportski oblikovane odbojnike, inspirirane Toyotinim sportskim autima .
Auto na tržište stiže do počeka iduće godine, a cijene još nisu objavljene.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....