HRABAR POTEZ

Tvrtka za iznajmljivanje automobila naručila 100.000 Tesli u vrijednosti od 27 milijardi kuna!

Novi Hertz će prednjačiti kao tvrtka za mobilnost, počevši od najveće flote za iznajmljivanje električnih vozila u Sjevernoj Americi
Hertz naručio 100.000 Tesli Modela 3
 Hertz

Hertz, američka kompanija za iznajmljivanje automobila, upravo je najavila rast svoje flote za 100.000 Tesli Modela 3 do kraja godine. Ukupni trošak ovog poteza procjenjuje se na 4,2 milijarde dolara (27 milijardi kuna). Naime, nakon prilično loše prošle godine, kompanija je izašla iz stečaja pod novim vlasništvom, te je trenutno na putu da postane jedan od najvećih igrača u igri najma električnih vozila.

image
Hertz naručio 100.000 Tesli Modela 3
Hertz

Ono što zapanjuje je što je ovaj potez kompanija definirala kao 'početnu narudžbu', čija će 'flota postati najveća za iznajmljivanje električnih vozila u Sjevernoj Americi i jedna od najvećih u svijetu'. Korisnici koji iznajme Model 3 imat će pristup Teslinoj mreži superpunjača, a uz to, Hertz planira instalirati tisuće punjača u svoju globalnu mrežu.

image
Hertz naručio 100.000 Tesli Modela 3
Hertz

Mark Fields, novi izvršni direktor Hertza, u svojem obraćanju javnosti je rekao: 'Električna vozila sada su mainstream, a tek smo počeli gledati rastuću globalnu potražnju i interes. Novi Hertz će prednjačiti kao tvrtka za mobilnost, počevši od najveće flote za iznajmljivanje električnih vozila u Sjevernoj Americi. Pružanje najboljeg iskustva iznajmljivanja raste'.

image
Hertz naručio 100.000 Tesli Modela 3
Hertz

Prvi puta, Hertz je u ponudi imao električno vozilo 2011. godine, a zahvaljujući novom ugovoru, električna vozila čine više od 20 posto Hertzove globalne flote. Očekuje se da će udio još više rasti u budućnosti. Kompanija će imati koristi od nižih troškova održavanja i činjenice da imaju bolju vrijednost od vozila s pogonom na unutarnje izgaranje.

Ogromna narudžba čini oko 10 posto Teslinog godišnjeg proizvodnog kapaciteta, potencijalno ograničavajući konkurentske kompanije u korištenju iste strategije. Uz to, Hertz je pronašao pametan način da zaobiđe ograničenu dostupnost novih automobila zbog globalne krize nestašice poluvodiča, koja nije utjecala na Teslu kao na druge proizvođače automobila.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. listopad 2021 15:27