U OPCIJI SEDAM SJEDALA

U Hrvatsku stigao novi gradski SUV: Hibridna Opel Frontera kupce mami vrlo konkurentnom cijenom

Opelov novitet smješta se između Mokke i Grandlanda, a na prvim vožnjama dopao nam se prostranošću, kao i potrošnjom oko 6 litara

Opel Frontera

 Opel
Opelov novitet smješta se između Mokke i Grandlanda, a na prvim vožnjama dopao nam se prostranošću, kao i potrošnjom oko 6 litara

Brojke su neumoljive: automobili B segmenta, dakle gradske klase, danas uzimaju 41 posto tržišta, a u tome sa čak 60 posto sudjeluju povišeni croosoverski i SUV modeli. Nadalje, čak 30 posto B-SUV automobila prodaje se s nekom vrstom hibridnog pogona, a posebno je zanimljiva činjenica da je porast prodaje ove vrste motora u ovim automobilima u posljednje dvije godine porastao 100 posto!

Sve ovo pišemo da bi pojasnili nove tržišne okolnosti koje automobilima poput nove Opel Frontere idu na ruku i na temelju kojih Opel s ovim novitetom, čiji naziv ima korijene u popularnom terenskom pretku iz 1990-ih, gradi ambicije.

image

Opel Frontera

Opel

Međutim, nova Frontera koja je ovih dana službeno predstavljena našem tržištu, nije terenac. Pripadnik je trendovske blago povišene crossoverske generacije s prednjim pogonom, a s obzirom da dolazi iz Stellantisove korporacije blizanac je Citroenu C3 Aircross, s kojim dijeli sve, osim izgleda prednjeg dijela, stražnjih svjetala, kokpita i postavki ovjesa. Frontera, koja ima ulogu nasljednka Crosslanda, ima čišće linije i detalje navedenih dijelova karoserije izvedene u modernom Opelovom stilu i kao cjelina izgleda seriozno i prilično veliko.

image

Opel Frontera

Opel

Koliko? Dužinom od 4,38 metara dulja je 23 centimetra od Mokke, a kraća 27 centimetara od novog Grandlanda. Dovoljno da, osim standardnih pet sjedala, može primiti i treći red s dva pomoćna sjedala (ta opcija bit će moguća od jeseni). Na promociji Frontere sjeli smo i vozili se i na stražnjem sjedalu i ugodno se iznenadili udobnošću i količinom prostora, pa nam nije bilo teško zaključiti da je ovaj Opel u našim prilikama jako dobar izbor kao obiteljski automobil, tim više što je i pristup unutrašnjosti lagan zahvaljujući širokom otvaranju vrata, što olakšava unos dječje sjedalice, kao i prtljažniku obujma lijepih 450 litara.

image

Opel Frontera

Opel

Osim toga, interijer je dobro opremljen pretincima, preglednosti nema zamjerke, a dizajnerski ugodan, čist i moderan vozački ambijent svojom digitalnom i sigurnosnom tehnologijom s dva 10-inčna zaslona (ali s fizičkim tipkama klime) slijedi suvremene standarde.

image

Opel Frontera

Opel

Frontera ima i nov Opelov dizajn volana, a na izbor će biti paketi opreme Edition i GS, oba dobro ekipirana, a posebno je zanimljvo da se u prvo vrijeme, kao promotivna ponuda za prve kupce, za samo jedan euro dobivaju potpaketi Comfort (grijanje volana, vjetrobrana i prednjih sjedala, automatska klima, navigacija, kamera...) i Tech (treći red sjedala, LED maglenke, dodatni USB priključci, dizajnerski detalji…), čiji sadržaj upotpunjuje doživljaj boravka za volanom.

image

Opel Frontera

Opel

Naplaci su 16 i 17 colni u tri dizajna, kroma na automobilu nigdje nema, a u skladu s tržišnim trendovima ponuđena su dva pogona – hibridni i električni.

Električna verzija dolazi s baterijom kapaciteta 44 kWh, snage 113 KS i dosega 310 kilometara, te jako dobrom cijenom od 27.990 eura, no ambicije se grade na poznatom Stellantisovom blagohibridnom pogonu, koji nam se i u Fronteri ponovno potvrdio kao izvrstan sustav čiji dosezi vožnje samo na struju, u gradu s laganom nogom na gasu i do 50 posto, imaju elemente pravog hibrida.

image

Opel Frontera

Opel

Temelj je 3-cilindarski turbobenzinski motor 1.2 PureTech (lani temeljito obnovljen), a povezan je s litij-ionskom baterijom 48V kapaciteta 0,9 kWh, elektromotorom snage 21 kW i 55 Nm te elektrificiranim mjenjačem e-DCT sa šest brzina i dvije spojke. U konačnici, na izbor će biti dvije verzije ukupnih snaga 110 i 145 KS, najvećih brzina 180 i 190 km/h, te prosječne potrošnje 5,5 i 5,3 l/100 km.

image

Opel Frontera

Opel

Frontera nam je na prvim vožnjama ostavila ugodan dojam praktičnog i komfornog automobila gornjeg B-SUV segmenta kojemu je ovjes podešen čvršće nego u bratskom Citroenu i zato se u vožnji doima kompaktnijom i preciznijom, ima dovoljno živahan i istovremeno ekonomičan motor s mjenjačem koji prebacuje glatko i dosta brzo, a ima i simpatičan izgled s crnim ili bijelim krovom, dobru izradu koja miriši na njemačku temeljitost i, naravno, suvremenu opremu.

Konkurentan je i cjenik koji za verziju sa 110 KS počinje na 22.990 eura, dok snažnija od 145 KS košta 23.990 eura. S bogatijim paketom opreme GS cijene rastu za 2000 eura.

image

Opel Frontera

Opel
image

Opel Frontera

Opel
image

Opel Frontera

Opel
image

Opel Frontera

Opel
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2025 22:47