Krapinska ulica na zagrebačkoj Trešnjevci nedavno je doživjela značajnu promjenu, a oslobođena prometna traka prenamijenjena je u biciklističku stazu. Fotografije obnovljene ulice podijeljene su i na Redditu.
“Evo, nakon dosta dugih radova, dogodilo se ono čega smo se svi bojali. Prethodna parkirna mjesta nestala su nauštrb biciklističke staze. Sad je u ovom preizgrađenom dijelu grada, gdje svi imaju jedno, a i više vozila, još manje mjesta za parking. Mnogo je starih i bolesnih, teško pokretnih ljudi u ulici, kojima će sad biti još teže.
Puno je mladih obitelji koje jednostavno moraju imati auto. Nije mi jasno zašto se toliko moraju forsirati te staze i tko odlučuje o tome? Mogu li se ja požaliti na ovo?”, napisao je korisnik na Redditu pa ubrzo pokrenuo različite reakcije u komentarima, piše ZagrebInfo.
Dio korisnika pohvalio je novi izgled Krapinske ulice.
“Napokon se ne moram gurati između kanti i pješaka, da bi pet auta bilo parkirano na cesti. Inače, upravo na tom potezu na zebri me jednom udario auto jer je vidljivost za obojicu bila očajna zbog parkiranog auta. Rješenje za ‘preizgrađeni dio grada’ nije dodvoravanje malom broju ljudi koji koriste ulicu kao skladište, već upravo suprotno. Radije navijaj da preurede trešnjevački plac i naprave predviđenu podzemnu garažu”, napisao je jedan.
“Biciklističke staze i bolja mobilnost u kvartu su prioritet. Treba izgraditi velike park&ride garaže na periferiji i točka”, “Napokon će se moći normalno kretati Krapinskom”.
“Konačno imamo svi u tom potezu obilježen, neometan nogostup na pola kojeg auti neće biti parkirani bez reda. Auto nije pravo, nego luksuz. Mlade obitelji sad imaju po dva auta. Ne može, prodaj jedan ili ga parkiraj dalje od haustora, nije baš toliki horor. Zagreb konačno nije sluga automobilima, konačno pješak ima svoj prostor”, piše u komentarima.
Međutim, postoje i drugačija mišljenja.
“To ti je sve dio taktike forsiranja ljudi da pređu na korištenje javnog prijevoza, što bi bilo sasvim u redu da taj isti prijevoz funkcionira i da postoji (ili je u planu) i ostala prateća infrastruktura i strategija".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....