Cupra velikim koracima tehnološki, dizajnerski i prodajno grabi naprijed i postaje uvaženi igrač na europskoj who-is-who karti. Tavascan je najnovija karika u lancu uspješnih modela sportskog imidža izvorno nastalih na osnovi Seatovih automobila, ali ovaj SUV coupeovskog stila, dugačak 4,64 metra, samostalan je Cuprin autorski rad, bez izvorišta u Seatovoj ponudi modela.
Atraktivan izgled koji potpisuje tvornički dizajnerski studio uvelike je zadržao ideju konceptnog modela otprije šest godina i jedan je od najmarkantnijih na sceni električnih automobila ove klase, kako izvana tako i iznutra. Najveća Cupra proizvodi se u Kini, čime su jasno naznačene ambicije i na najvećem tržištu na svijetu, a kao pripadnik Volkswagenova koncerna u tehnološkom smislu baštini sve najbolje s inženjerskih polica njemačkog giganta.
Nudi se s baterijom neto kapaciteta 77 kWh (bruto 82 kWh) koja podržava punjenje snagom do 135 kW, a na izbor se nude dvije tržišne verzije. Standardna je povezana s elektromotorom snage 286 KS i pogon je tada stražnji, a snažnija VZ s dvama elektromotorima isporučuje ukupno 340 KS putem 4x4 pogona. Obje verzije imaju najveći okretni moment od velikih 545 Nm, a postižu najveću brzinu od 180 km/h, elektronikom ograničenu. Osnovna ima startno ubrzanje do stotke za 6,8 sekundi, a snažnija za 5,5 sekundi i oboje je u potpunom skladu sa sportskim imidžem brenda Cupra.
Korporacijska modularna platforma MEB osovinskog razmaka 2,77 metra signal je tehnološke bliskosti s Volkswagenom ID.5, Škodom Enyaq Coupé i Audijem Q4 Sportback e-tron, ali i dobre prostranosti zanimljive karoserije povišenog coupeovskog stila. Pruža dosta mjesta u putničkom dijelu i daje velik prtljažnik, obujma 540 litara.
Unutrašnjost, osim što je dizajnerski maštovita i pruža dozu sportskog stila, digitalnom i sigurnosnom opremom jednako potpuno prati tehnološke standarde svoje klase. Cijene ovog atraktivnog i zanimljivog coupe-SUV električara kreću od 44.949 eura (bez Cupra poticaja), čime je Tavascan i u tom segmentu visoko konkurentan automobil.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....