Potrebno je malo mašte da biste u dizajnu novog Caprija prepoznali poteze originalnog Fordova coupea za kojim su mnogi uzdisali prije pola stoljeća, no legendarno ime zasigurno mu neće odmoći. Ono što je mnogo zanimljivije jest činjenica da se Capri modernog doba zapravo temelji na Volkswagenovoj modularnoj platformi za električna vozila MEB, istoj koju već koriste Ford Explorer, VW ID.4 i ID.5, Škoda Enyaq Coupe, Cupra Tavascan i Audi Q4.
Srećom, tehničko srodstvo iz Fordova se dizajna ne očituje, pa novi Capri zadržava vlastiti identitet. Isto vrijedi i za unutrašnjost, koja za jedan električni automobil djeluje pomalo klasično – u najboljem smislu te riječi. Nudi sve moderne gadgete i velike zaslone, ali i raskošnu prostranost, odlična sportski oblikovana sjedala, a ispod praktičnih petih vrata nalazi se veliki prtljažnik osnovnog obujma 572 litre.
Ponuda pogonskih opcija pokriva razne apetite. Osnovna verzija dolazi s elektromotorom snage 125 kW (170 KS), litij-ionskom baterijom kapaciteta 52 kWh i stražnjim pogonom.
Verzija s povećanim dosegom (Extended Range) ima bateriju kapaciteta 77 kWh, prema WLTP kombiniranom ciklusu vožnje njezin je doseg 627 km i omogućuje maksimalnu snagu punjenja od 135 kW na DC punjaču. Obje verzije s mjesta do 100 km/h ubrzavaju za 6,4 sekunde uz najveću brzinu od 180 km/h. Najsportskiji Capri ima dva elektromotora ukupne snage 250 kW (340 KS), pogon na sva četiri kotača i bateriju nešto većeg kapaciteta od 79 kWh.
Doseg je, istina, u ovom slučaju nešto skromniji i iznosi 592 km prema WLTP-u, no Capri se iskupljuje većom snagom punjenja od 185 kW, boljom trakcijom i ubrzanjem s mjesta do 100 km/h za samo 5,3 sekunde. Vozač pritom može izabrati program Comfort, Sport ili Eco, no podvozje u svim opcijama nudi odlična voznodinamička svojstva, uključujući precizan upravljač i snažne kočnice.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....