Croauto 2025.

Hyundai Inster

Atraktivnog izgleda i dugačak svega 3,83 metra, Inster je izdašno prostran, pametno osmišljen i s uvjerljivim električnim pogonom podiže ljestvicu u klasi gradskih automobila

Hyundai Inster

 Željko Puhovski/CROPIX
Atraktivnog izgleda i dugačak svega 3,83 metra, Inster je izdašno prostran, pametno osmišljen i s uvjerljivim električnim pogonom podiže ljestvicu u klasi gradskih automobila

Originalan i maštovit u svakoj liniji i detalju, posebice LED prednjim svjetlima koje izgledaju kao goleme oči te pikseliziranim žmigavcima i stražnjim svjetlima, Hyundai Inster spremno privlači poglede na cesti. No, vanjski izgled tek je šarmantna fasada za sva iznenađenja koja se kriju u unutrašnjosti.

Riječ je, naime, o iznimno okretnom i za vožnju spretnom gradskom automobilu dužine 3,83 metra, no razmjerno dug međuosovinski razmak od 258 cm i visina od 157 cm pružaju mnogo korisnog prostora za putnike. Unutrašnjost nije samo oku ugodnih kolorita, već pruža za ovu veličinu automobila gotovo neviđenu prilagodljivost.

image

Hyundai Inster

Željko Puhovski/CROPIX

Stražnja su sjedala uzdužno pomična, pa volumen prtljažnika može varirati od 280 do čak 351 litru, dok uz potpuno preklopljena sjedala raste na 1059 litara. No, iznenađenjima tu nije kraj, jer moguće je u potpunosti preklopiti i prednja sjedala, pa kad na vozačevoj strani dvoje sjedi jedno iza drugoga, na suvozačevoj se strani mogu prevesti predmeti dugački oko dva metra.

image

Hyundai Inster

Željko Puhovski/CROPIX

U krajnjoj liniji, cijelu unutrašnjost može se pretvoriti i u malu spavaću sobu. Praktično osmišljena unutrašnjost donosi i ugodan smještaj za upravljačem te nepredne sustave digitalne i sigurnosne tehnologije, kao i bogatu opremu koja već od starta uključuje automatsku klimu, dodirni zaslon od 10,25” s navigacijom, stražnje parkirne senzore i kameru, digitalnu instrumentnu ploču...Nude se dvije pogonske opcije, slabija s elektromotorom snage 70,5 kW (96 KS) i baterijom kapaciteta 42 kWh te jača, sa 85 kW (115 KS) i baterijom kapaciteta 49 kWh.

image

Hyundai Inster

Željko Puhovski/CROPIX

Veća omogućuje prosječan doseg od 370 km prema WLTP ciklusu, u gradskoj vožnji on raste i do 460 km, a na DC punjaču snage 50 kW dopuna od 10 do 80 posto kapaciteta baterije traje približno sat vremena. Pritom Inster, posebno u snažnijoj varijanti, pruža i više nego uvjerljive performanse - do 100 km/h ubrzava za 10,6 sekundi, a uz maksimalnu brzinu od 150 km/h ne treba zazirati ni od putovanja autocestom.

image

CROAUTO 2025.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2025 18:46