Nakon gotovo tri godine, koliko je prošlo od odlaska dosadašnjeg modela, Micra se vraća na scenu. Šesta generacija jednog od nekada omiljenih gradskih automobila u svojoj srži je radikalno drukčija od svih dosadašnjih, jer dolazi u električnom izdanju i s dizajnom kojim privlači pozornost kao nikad prije, prije svega zahvaljujući originalno izvedenim prednjim i stražnjim LED svjetlima.
Dužinom od 3,97 metra Micra ostaje u praktičnim gabaritima koji jamče opuštenu gradsku vožnju, a osovinski razmak nove platforme AmpR od 2,54 metra, koju dijeli s novim Renaultom 5 E-Tech, jedan je od faktora solidne prostranosti. I prtljažnik obujma 326 litara nudi dosta mjesta potrebnog u svakodnevici.
Bratski odnos s Renaultom 5 vidljiv je najviše u uređenju unutrašnjosti, osobito u vrlo sličnoj arhitekturi armature s velikim udjelom digitalnog segmenta s dva jednaka 10-inčna zaslona i Google podrškom.
Tehnološki, Micra je također brat blizanac električnom Renaultu 5. Osnovna verzija opremljena je elektromotorom od 120 KS i baterijom kapaciteta 40 kWh koja daje kombinirani doseg od 316 kilometara, a do stotke ubrzava za 9 sekundi i postiže 150 km/h. Baterija većeg kapaciteta od 52 kWh ima doseg od 414 kilometara, elektromotor je snažan 150 KS, a performanse su još bolje – ubrzava za 8 sekundi, uz jednaku najvišu brzinu od 150 km/h. Manja baterija može se puniti snagom do 80 kW, veća do 100 kW, a obje kapacitet s 15 na 80 posto dižu za 30 minuta.
Dozu zanimljivosti u vožnji, ali i pojačane regeneracije energije daje sustav e-Pedal koji omogućuje čak i potpuno zaustavljanje bez korištenja papučice kočnice, kao i ProPilot uz pomoć NaviLink sustava. Koristi podatke u stvarnom vremenu kako bi pomogao održavanju optimalne brzine i odabiru vozne trake, ali i prilagodbi brzine vožnje zavojima.
Ovjes jednak Renaultovu ima Nissanove postavke rada, a u vrh gradske klase Micra ulazi i sigurnosnom opremom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....