BYD nastavlja agresivno jačati svoju poziciju na europskom tržištu, ovaj put u ključnom segmentu malih SUV-ova. Marka u Europu dovodi dvije nove izvedbe modela Atto 2, potpuno električni Comfort i plug-in hibrid DM-i, čime pokriva potrebe kupaca koji biraju između čiste struje i kombinirane vožnje na benzin i električnu energiju.
S dužinom od 431 cm oba automobila ostaju kompaktni izvana, ali zahvaljujući međuosovinskom razmaku od 262 centimetra nude kabinu na razini većih modela. Na prvi pogled, nije mnogo toga mijenjano u odnosu na ranije dostupne verzije modela Atto 2, no promjene su uglavnom skrivene ispod karoserije, a tiču se pogonske tehnologije koja ovaj model diže na sasvim novu razinu. Naime, do sada je Atto 2 bio dostupan samo kao električni auto s relativno malom baterijom za skromnih 312 km dosega, no sada stiže mnogo veća baterija i dodatna verzija koja omogućava i bezbrižne duge vožnje na benzin.
Najvažnija novost električne verzije Comfort je baterija neto kapaciteta 64,8 kWh, dovoljna za doseg do 430 kilometara prema WLTP-u. Elektromotor razvija 204 KS i 310 Nm, pa ubrzanje do 100 km/h traje 7,9 sekundi. Unatoč većem kapacitetu, punjenje je brzo. Na DC punionici Atto 2 se može puniti snagom do 155 kW, što omogućuje punjenje od 10 do 80 posto u oko 25 minuta. Ugrađena Blade baterija koristi BYD-jev Cell-to-Body koncept, koji povećava korisni prostor, torzijsku krutost i sigurnost.
Kabina je tehnološki bogato opremljena. Digitalni instrumenti od 8,8 inča i središnji zaslon od 12,8 inča podržavaju najpoznatije aplikacije, a tu su i brži USB-C priključci, grijana sjedala, bežično punjenje te panoramski krov. Prtljažnik nudi vrlo dobrih 450 litara.
Druga novost, Atto 2 DM-i je prva plug-in hibridna verzija ovog modela na europskom tržištu. BYD-ov hibrid kombinira 1,5-litarski benzinski motor s jednim ili dva elektromotora. U jačoj izvedbi Boost sustav isporučuje 212 KS, ubrzava do 100 km/h za 7,5 sekundi i omogućuje električni doseg do 90 kilometara zahvaljujući bateriji od 18 kWh. Slabiji Active donosi 166 KS i 40 kilometara električne vožnje uz skromniju bateriju od 7,8 kWh. Ukupni doseg u mješovitoj vožnji kreće se od 930 do 1000 kilometara, ovisno o izvedbi.
Što se dizajna tiče, razlike plug-in hibridne verzije vidljive su tek u detaljima prednjeg kraja i oznakama, te unutrašnjoj opremi i kapacitetu prtljažnika koji ej malo manji te prima 425 do 1335 litara.
Obje inačice dijele istu sigurnosnu i tehnološku filozofiju, pa je serijska sigurnosna oprema bogata i uključuje adaptivni tempomat, nadzor mrtvog kuta, automatsko kočenje u nuždi, asistenciju držanja u traci...
Električni Comfort već je dostupan za narudžbe, dok se Atto 2 DM-i na europskom tržištu očekuje početkom 2026. godine. Cijene po pojedinim državama bit će objavljene naknadno.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....