Na svijetu ima mnogo snažnih i brzih električnih automobila koji su iznimno teški što automatski ubija velik dio zabave u vožnji. Da može drugačije pokušava dokazati mali španjolski proizvođač automobila koji je predstavio električni automobil za trkaću stazu s masom manjom od one gradskog automobila, specifikacijama superautomobila i brzinama punjenja koje mogu konkurirati brzini punjenja goriva na benzinskoj postaji.
Tvrtka Baltasar je ovog tjedna na sajmu automobila u Barceloni predstavila najnoviju verziju svog Revolt automobila za trkaću stazu. Model se zove Revolt R Concept i slijedi poznati recept, kombinirajući ultra-laganu konstrukciju s velikim naglaskom na aerodinamiku. Međutim, za razliku od većine automobila za stazu, potpuno je električan.
R Concept je snažnija i agresivnija verzija standardnog Revolta. Ručno je izrađen s monokokom od karbonskih vlakana i uključuje sigurnosni kavez od krom-molibdenskog čelika koji zadovoljava FIA specifikacije. Dijelovi ovjesa su mješavina karbonskih vlakana, aluminija i kevlara, sve zbog uštede mase. Rezultat je ukupna masa vozila manja od 80 kilograma. To je manja masa i od najlakših serijskih gradskih automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem.
Baltasar još nije otkrio specifikacije pogonskog sklopa za R, ali možda koristi istu postavku uvedenu s originalnim Revoltom još 2021. godine. Taj je automobil ima dva stražnje postavljena elektromotora koji zajedno razvijaju 500 KS i 1000 Nm. Kapacitet baterije nikada nije službeno otkriven, ali R navodno koristi električnu arhitekturu od 700 volti. Standardni model nudi doseg od oko 500 kilometara, no ni taj podatak za novi model nije otkriven. No Baltasar otkriva da je za punjenje do 80 posto kapaciteta baterije potrebno samo pet minuta.
Na Revoltu R napravljeno je nekoliko ključnih aerodinamičkih poboljšanja, što ima smisla s obzirom na njegovu usmjerenost isključivo na stazu. Sprijeda auto dobiva novi spliter, nova prednja svjetla i druge preoblikovane dijelove. Straga se nalazi ogromni spojler od karbonskih vlakana koje ne ostavlja nikakve sumnje u namjenu automobila.
Iako fotografije cijelog interijera nisu objavljene, Baltasar je pokazao nekoliko ključnih detalja. Automobil ima trkaće sjedalo od karbonskih vlakana i prepoznatljive papučice zlatne boje. Još nema službenog datuma lansiranja, a Baltasar tvrdi da se očekuje da će Revolt R koštati od oko 450.000 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....