modena i elektrifikacija

Iz Ferrarija utišali glasine: ‘Nismo otkazali naš drugi električni model, jer nije bio ni u planu‘

Ferrarijev strateški plan ostaje nepromijenjen: do 2030. godine, 40 posto godišnje proizvodnje trebali bi činiti električna vozila

Ferrari, ilustracija

 Ferrari
Ferrarijev strateški plan ostaje nepromijenjen: do 2030. godine, 40 posto godišnje proizvodnje trebali bi činiti električna vozila

Ferrari se sprema za povijesni trenutak, 9. listopada ove godine predstavit će svoj prvi električni automobil. No dok se Maranello priprema za ulazak u novu eru, u medijima su se već pojavile špekulacije o kašnjenju ili čak otkazivanju drugog Ferrarijevog električnog modela. Reuters je nedavno objavio da je taj projekt već dvaput odgođen zbog "nikakve potražnje". No iz Ferrarija poručuju: "drugi električni model službeno – ne postoji".

image

Bendeto Vigna, izvršni direktor Ferrarija

Profimedia

Glavni izvršni direktor Ferrarija, Benedetto Vigna, bio je jasan tijekom prezentacije rezultata za drugo tromjesečje 2025. godine: "Nikada nismo govorili o drugom ili trećem električnom automobilu." Ukratko, nema kašnjenja jer nema proizvoda o kojem se priča. Sve izvan službenih izjava ostaje u zoni spekulacija.

Zasad se zna samo da će prvi električni Ferrari biti otkriven u etapama. Tehnološko srce vozila vidjet ćemo ove jeseni, a kompletni dizajn tek krajem 2026. godine. Nema govora o SUV-u, iako su prototipovi dosad koristili karoseriju Maseratija Levante, što bi moglo značiti da je riječ o GT modelu.

Vigna je otkrio da je nedavno osobno isprobao prototip na stazi i izrazio veliko zadovoljstvo postignutim. "Nema ni jednog sata kašnjenja", tvrdi čelnik tvrtke. Ipak, cijena će, prema navodima iz industrije, biti u skladu s ekskluzivnošću: više od 500.000 eura.

image

Ferrari, ilustracija

Ferrari

Ferrarijev strateški plan ostaje nepromijenjen: do 2030. godine, 40 posto godišnje proizvodnje trebala bi činiti električna vozila, još 40 posto hibridi, a preostalih 20 posto automobili s isključivo motorima s unutarnjim izgaranjem. V12 ostaje živ u modelima poput Purosanguea i 12Cilindri, dokle god zakoni i propisi to dopuštaju.

Usporedbe radi, konkurentski Lamborghini pomaknuo je lansiranje svojeg EV modela Lanzador na 2029. godinu, a mnoge luksuzne marke – poput Koenigsegga, Paganija ili čak Rimca – priznaju da njihovi kupci sve manje žele električne automobile. Nevera jest oborila brojne rekorde, ali tržišni odjek ostao je slab.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 15:30