Prva Pagani Zonda izašla je iz tvornice 1999. godine, a 26 godina kasnije, Pagani proizvodi jedinstvene verzije kultnog superautomobila. I to unatoč činjenici da je Zonda već dobila sva nasljednika, prvo Huayru, a zatim Utopiu.
Važno je napomenuti da Pagani više ne proizvodi nove Zonde od nule. Posljednji novi model, Arrivederci, napravljen je prošle godine. Međutim, tvrtka nastavlja davati novi život starijim Zondama putem svoje divizije Unico, a ovaj izvanredan primjerak najnoviji je u toj seriji.
Ovaj poseban Zonda Roadster je posveta planinama Kunlun u Kini, znak pažnje prema osobnom ukusu vlasnika. Ima nekoliko nadogradnji koje smo vidjeli na drugim prerađenim modelima, ali s nekim vlastitim prepoznatljivim detaljima. Cijela karoserija izrađena je od karbonskih vlakana, s prekrasnom plavom završnom obradom od izloženih karbonskih vlakana, što je čini posebnom. I, kao i sve Zonde iz serije 760, ima poklopac motora s velikim otvorima za zrak od karbonskih vlakana i bijelim "trkaćim prugama".
Superautomobil se vozi na crnim kotačima s plavim središnjim poklopcima, a stražnji dio je opremljen širokim rasponom aerodinamičkih poboljšanja. Među njima su visoko stražnje krilo, peraja morskog psa od karbonskih vlakana, sekundarno manje krilo i dramatičan difuzor od karbonskih vlakana. Čak su i ispušne cijevi plave za dodatni dašak stila.
Pagani nije pružio nikakve specifikacije pogonskog sklopa za ovaj jedinstveni primjerak, ali sigurno je pretpostaviti da ima isti AMG-ov 7,3-litreni atmosferski V12 motor kao i ostale Zonde 760 koje, kao što je očito iz oznake, imaju 760 KS. Nema dostupnih slika kabine superautomobila, tako da ne znamo je li opremljen ručnim mjenjačem ili automatiziranim ručnim mjenjačem. U svakom slučaju, V12 ima zvuk s kakvim se rijetko koji drugi cestovni motor može mjeriti.
Nema nikakvih podataka o cijeni, ali na temelju nedavne prodaje drugih unikatnih primjeraka, sigurno je pretpostaviti da bi ova unikatna Zonda mogla biti procijenjena na vrtoglavih 10 milijuna eura ili više.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....