Stradale Modena

Jeep po cijeni Lamborghinija?! Wrangler i Gladiator postali brutalni luksuzni strojevi

Osnovu čine agregati 2.0 turbo i 3.6 V6, ali talijanski tuner nudi i ono što mnogi smatraju svetim gralom američkih automobila - Hemi V8

Stradale modela GTX na bazi Jeepa Wranglera

 Stradale Modena
Osnovu čine agregati 2.0 turbo i 3.6 V6, ali talijanski tuner nudi i ono što mnogi smatraju svetim gralom američkih automobila - Hemi V8

Ime Stradale Modena moglo bi zvučati kao da dolazi iz Ferrarijeve radionice, no s Maranellom nema veze. Riječ je o talijanskom tuneru koji je odlučio Jeep Wrangler i Gladiator podići na sasvim novu, gotovo nadrealnu razinu. Njihovi projekti GTX i Xtrema djeluju kao križanac američke grubosti i estetike kakvu obično viđamo na Brabusu, samo još ekstravagantnije.

image

Stradale modela GTX na bazi Jeepa Wranglera

Stradale Modena

Vizualna transformacija odmah je očita. Oba modela dobivaju široki bodykit s masivnim branicima, velikim otvorima zraka, proširenim blatobranima i krovnim LED svjetlima. Stražnji kraj donosi difuzor i čak četiri ispušne cijevi, dok je prednja maska redizajnirana tako da podsjeća na tipičnu masku Brabusa. Kupci biraju sjajnu crnu ili karbonsku izvedbu maske i velikog usisnika zraka na poklopcu motora. Rezultat je Jeep koji više nalikuje elitnom SZV-u za pokazivanje nego pravom terencu.

image

Stradale modela GTX na bazi Jeepa Wranglera

Stradale Modena

Promjene se ne zaustavljaju na estetici. Stradale Modena ugrađuje ojačani ovjes, vlastiti ispušni sustav i kotače s terenskim gumama od 35 inča, uz mogućnost prelaska na još impresivnije 37-inčne. No pravi spektakl počinje pod poklopcem motora. Osnovu čine standardni Jeepovi agregati 2.0 turbo i 3.6 V6, ali talijanski tuner nudi i ono što mnogi smatraju svetim gralom američkih automobila: Hemi V8 u dvije verzije. Slabija 6.4-litrena jedinica i brutalni 6.2-litreni Hellcat donose do 720 KS, dovoljno da Wrangler ili Gladiator postanu zvijeri koje nadilaze granice razuma.

image

Stradale modelaXtrema na bazi Jeepa Gladiatora

Stradale Modena

Unutrašnjost je jednako raskošna. Koža i Alcantara prekrivaju gotovo sve površine, kontrastni šavovi i detalji od ugljičnih vlakana daju dojam pravog luksuza, a dostupni su i moderniji infotainment, premium audio sustav i širok izbor sigurnosnih nadogradnji. Sve zajedno čini kabinu jednako ekstravagantnom kao što je i vanjski dizajn.

image

Stradale modelaXtrema na bazi Jeepa Gladiatora

Stradale Modena

Naravno, ovakvi projekti nisu za prosječan džep. Wrangler GTX starta na 97.000 eura, a Gladiator Xtrema na 100.000 eura. Dodate li Hemi 392, cijena skače za 34.500 eura, a Hellcat opcija iziskuje dodatnih 78.800 eura. Potpuno opremljen primjerak lako prelazi 290.000 eura, što ga smješta u teritorij superautomobila. Nije pretjerano reći da se za te novce može kupiti Lamborghini Urus.

image

Stradale modelaXtrema na bazi Jeepa Gladiatora

Stradale Modena

Stradale Modena djeluje iz Emilije-Romagne, ali putem partnera opslužuje i kupce na Bliskom istoku i u zapadnoj Africi. Za većinu ljudi ovi će Jeepovi ostati egzotične zvijeri s interneta, no kao demonstracija talijanske mašte i američke mehanike teško da postoji išta sličnije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 14:06