Ime Stradale Modena moglo bi zvučati kao da dolazi iz Ferrarijeve radionice, no s Maranellom nema veze. Riječ je o talijanskom tuneru koji je odlučio Jeep Wrangler i Gladiator podići na sasvim novu, gotovo nadrealnu razinu. Njihovi projekti GTX i Xtrema djeluju kao križanac američke grubosti i estetike kakvu obično viđamo na Brabusu, samo još ekstravagantnije.
Vizualna transformacija odmah je očita. Oba modela dobivaju široki bodykit s masivnim branicima, velikim otvorima zraka, proširenim blatobranima i krovnim LED svjetlima. Stražnji kraj donosi difuzor i čak četiri ispušne cijevi, dok je prednja maska redizajnirana tako da podsjeća na tipičnu masku Brabusa. Kupci biraju sjajnu crnu ili karbonsku izvedbu maske i velikog usisnika zraka na poklopcu motora. Rezultat je Jeep koji više nalikuje elitnom SZV-u za pokazivanje nego pravom terencu.
Promjene se ne zaustavljaju na estetici. Stradale Modena ugrađuje ojačani ovjes, vlastiti ispušni sustav i kotače s terenskim gumama od 35 inča, uz mogućnost prelaska na još impresivnije 37-inčne. No pravi spektakl počinje pod poklopcem motora. Osnovu čine standardni Jeepovi agregati 2.0 turbo i 3.6 V6, ali talijanski tuner nudi i ono što mnogi smatraju svetim gralom američkih automobila: Hemi V8 u dvije verzije. Slabija 6.4-litrena jedinica i brutalni 6.2-litreni Hellcat donose do 720 KS, dovoljno da Wrangler ili Gladiator postanu zvijeri koje nadilaze granice razuma.
Unutrašnjost je jednako raskošna. Koža i Alcantara prekrivaju gotovo sve površine, kontrastni šavovi i detalji od ugljičnih vlakana daju dojam pravog luksuza, a dostupni su i moderniji infotainment, premium audio sustav i širok izbor sigurnosnih nadogradnji. Sve zajedno čini kabinu jednako ekstravagantnom kao što je i vanjski dizajn.
Naravno, ovakvi projekti nisu za prosječan džep. Wrangler GTX starta na 97.000 eura, a Gladiator Xtrema na 100.000 eura. Dodate li Hemi 392, cijena skače za 34.500 eura, a Hellcat opcija iziskuje dodatnih 78.800 eura. Potpuno opremljen primjerak lako prelazi 290.000 eura, što ga smješta u teritorij superautomobila. Nije pretjerano reći da se za te novce može kupiti Lamborghini Urus.
Stradale Modena djeluje iz Emilije-Romagne, ali putem partnera opslužuje i kupce na Bliskom istoku i u zapadnoj Africi. Za većinu ljudi ovi će Jeepovi ostati egzotične zvijeri s interneta, no kao demonstracija talijanske mašte i američke mehanike teško da postoji išta sličnije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....