Malo je 911 izvedbi toliko traženih kao GT2, a ovaj primjerak generacije 996 jedan je od 303 proizvedenih za američko tržište između 2002. i 2005. godine. Završen je arktičko-srbrnom metalik bojom, a uz njega dolazi i Porscheov certifikat o proizvodnim specifikacijama, servisna dokumentacija, tvornička literatura, dva ključa, i možda ono najvažnije - Carfaxovo izvješće da je automobil doista prešao samo 8851 kilometar.
Cjelina je obuhvaćena istobojnim 18-inčnim originalnim alu naplatcima obavijenim u Michelin Pilot Sport gume dimenzija 235/40 sprijeda i 315/30 straga. Uz to, svaki 996 GT2 u standardnoj opremi dolazi s ugljikokeramičnim kočnicama i žutim čeljustima. Popis poznate američke aukcijske kuće Bring A Trailer još navodi da su opruge zamijenjene 2019. godine.
U unutrašnjosti ovog GT2 nalaze se sportska sjedala presvučena u crnu kožu s ugraviranim Porscheovim grbovima na naslonima za glavu, a unatoč sportskom karakteru automobila, neke od značajki opreme uključuju automatska klima, CD-stereo uređaja i tempomata.
Najvažnije smo ostavili za kraj. Straga je smješten turbopunjeni 3,6-litreni šestcilindrični 'boxer' povezan na ručni mjenjač sa šest brzina. Izlazna snaga iznosi 462 KS pri 5700 o/min, i okretni moment od 620 Nm okretnog momenta pri 3500/min. Na putu do maksimalne brzine od 315 km/h, stotku okreće za 4.1 sekundu, a popis dodaje da su brtve pumpe za ulje i serpentinski remen također zamijenjeni prije dvije godine.
Ipak, umjesto da ga definiraju njegove snažne performanse, 996 GT2 neslavno se pamti kao 'Widowmaker'. Tolika snaga, pogon na stražnje kotače i lošija kontrola i stabilnost nisu opraštale 'divlju' vožnju.
Zbog toga je Porsche lansirao podesiv ovjes automobila kako bi "stvorio podupravljanje" i učinio automobil voznijim. Kasniji izvještaji vlasnika sugeriraju da je šasija bila mnogo bolje balansiranja nego što to sugerira nadimak 'Widowmaker'. Aukcija završava za tri dana, a trenutna ponuda dosegla je brojku od 113.000 dolara (695.000 kuna).