Ovi rezultat niu samo tehnička procjena, već vjerodostojan i sveobuhvatan pogled na cijelo vozilo. Rezultati se značajno razlikuju među modelima, ali ovdje predstavljamo samo pravu elitu svih kandidata na dugoročnom testu do sada. Sljedeća vozila su najviše uvjerila ne samo visokokvalitetnom izradom i pouzdanom tehnologijom, već i minimalnim slabostima u svakodnevnom radu. Imajte na umu pri pogledu na tablicu da Nijemci dodjeljuju ocjene obrnuto od nas, dakle 1+ odgovara 5+ prema našim mjerilima.
Audi A3 Sportback g-tron
Godina testiranja (kraj testiranja): 2017.
Kazneni bodovi: 0
Ocjena testa: 1+
Stlačeni prirodni plin? Još uvijek egzotična vrsta pogona. Međutim, Audi je opovrgnuo te predrasude i u testu izdržljivosti zablistao pouzdanošću kakvu nijedan automobil prije nije pokazao. Sažetak nakon 100 tisuća kilometara: bez kvarova, bez oštećenja. Čak ni završni pregled nakon rastavljanja nije otkrio ništa neobično.
BMW M3
Godina testiranja (kraj testiranja): 2023.
Kazneni bodovi: 0
Ocjena testa: 1+
Otprilike šest godina kasnije, još jedan automobil briljirao je: BMW M3. Rezultati nakon 100 tisuća kilometara: gotovo bez ikakvog habanja, apsolutno bez kvarova u svakodnevnoj upotrebi, vrlo dobro izrađen – to sažima izdržljivost. Sve u svemu, svatko tko si može priuštiti visoku cijenu dobit će automobil svojih snova.
Audi A4 TFSI
Godina testiranja (kraj testiranja): 2019.
Kazneni bodovi: 2
Ocjena testa: 1
Rastavljanje automobila nakon 100.000 kilometara otkrilo je pouzdanost A4 Avanta. Nisu uočeni nikakvi problemi s tehnologijom, interijerom ili izradom. Zahvaljujući tome, Audi A4 je zaslužio ovako visoku ocjenu.
Audi A6 Avant sport 40 TDI S Tronic
Godina testiranja (kraj testiranja): 2021.
Kazneni bodovi: 2
Ocjena testa: 1
Audi je potvrdio svoju pouzdanost. Jedina iznimka bio je parkirni senzor koji je povremeno davao pogrešan signal, ali inače je vozilo cijeli test prošlo bez ikakvih problema – vozili su ga 115.000 kilometara.
BMW Z4 sDrive 30i
Godina testiranja (kraj testiranja): 2021.
Kazneni bodovi: 2
Ocjena testa: 1
BMW je prošao dugotrajni test praktički bez znakova habanja i bez ikakvih komplikacija. Tijekom cijelog razdoblja nije bio potreban neplanirani servisni posjet. Čak ni rastavljanje pod strogim nadzorom DEKRA-inih stručnjaka nije otkrilo nikakve nedostatke ili značajno habanje.
Seat Ateca 1.4 Eco TSI Style
Godina testiranja (kraj testiranja): 2020.
Kazneni bodovi: 2
Ocjena testa: 1
Volkswagenova tehnologija u španjolskom ruhu. Slična situacija kao i kod bratskih modela iz Wolfsburga. Provjerena tehnika, dobri materijali i izrada. Ateca se također dobro snašla na našem maraton testu.
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
Godina testiranja (kraj testiranja): 2023.
Kazneni bodovi: 2
Ocjena testa: 1
Prešao je 100.000 kilometara bez ijednog kvara ili nedostatka. Tijekom završnog rastavljanja pojavile su se manje smeđe naslage na prednjoj i stražnjoj osovini, ali to je bila samo bezopasna površinska korozija koja nije utjecala na ocjenu T-Crossa. Motor, mjenjač, spojka – sve je u savršenom redu!
BMW 320d Touring
Godina testiranja (kraj testiranja): 2022.
Kazneni bodovi: 3
Ocjena testa: 1
BMW serije 3 Touring potpuno je mirno i samouvjereno prešao 100.000 kilometara. U normalnoj upotrebi pojavilo se nekoliko funkcionalnih nedostataka, a prilikom rastavljanja nekoliko (više kozmetičkih) sitnica – a jedina zamjerka je zapravo visoka cijena.
Mazda CX-5 Skyactiv-D 184 AWD
Godina testiranja (kraj testiranja): 2021.
Kazneni bodovi: 3
Ocjena testa: 1
Mazda je također prošla test bez većih nedostataka i nije zahtijevala nikakvo posebno servisiranje tijekom cijelog razdoblja. Ispod brtve prtljažnika pojavila se početna, ali još uvijek bezopasna korozija. 2,2-litreni dizelski motor nije pokazao posebno trošenje nakon 100.000 kilometara.
Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet
Godina testiranja (kraj testiranja): 2021.
Kazneni bodovi: 3
Ocjena testa: 1
Suzuki je prošao stres-test bez ikakvih problema. Tek je tijekom rastavljanja otkriveni manji nedostatak: (još uvijek bezopasan) hrđu na bočnim nosačima. Zaštita od korozije bila je neadekvatna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....