
Prije "M" ere BMW-a, čuvena Alpina je kao BMW tuner oplemenjivala modele bavarske marke sportskim detaljima, dodatnom konjicom i sportskim performansama od 1965. godine.
Poznato je da je prva serija 5 koja je dobila M oznaku bila linija E28 1984. godine, međutim kod prethodne generacije E12 za "top model" pobrinula se Alpina s modelom B2, svojevrsnom pretečom prvog M5 i to još 1976. godine.
Sportska limuzina nastala je na osnovi modela 528i kojem su u Alpini ispod poklopca doradili 3,0-litreni M30 šestak s trostrukim weber rasplinjačima, kovanim klipovima i dorađenim glavama cilindara. Atmosferac je raspolagao s 233 KS pri 6750/min i 265 Nm pri 4500/min na masu od 1500 kg, što je za to vrijeme u limuzini bila nevjerojatna snaga.
Ako vam srce brže zakuca na spomen klasičnih Alpina modela ovaj primjerak zaslužuje vašu pozornost, jer je ponuđen putem aukcijske kuće Mecum na aukciji Indy 2025 u SAD i do danas je prešao 148.936 kilometra.
Lakiran je u Alpininu Fjord plavu boju, tu su i karakteristične Alpina naljepnice kao i 14 colne Alpina alu felge, a kompletna karoserija, mehanika kao i retro-luksuzan interijer sa sjedalima od tkanine te bijelim podlogama instrumenata kompletno su obnovljeni.
Očekuje se da bi ovaj jedan od tek 11 izrađenih primjeraka s atmosfercem prije dolaska na scenu snažnijih B7 Turbo i B7 S Turbo modela s 300 i 330 KS mogao promijeniti vlasnika za oko 100.000 eura.
Komentari
0