U ‘LAVU‘ NA NEBO

Tek što smo pomislili da smo vidjeli sve, kad evo Peugeota 208 kao pogrebnog vozila

Tijekom godina vidjeli smo mnogo neuobičajenih vozila pretvorenih u pogrebna, ali ovaj 208 lako se može svrstati među prvih pet

Peugeot 208 pogrebno vozilo

 Carrozados Rosano

Tijekom godina vidjeli smo mnogo neuobičajenih vozila pretvorenih u pogrebna, ali ovaj Peugeot 208 lako se može svrstati među prvih pet. Ovo pogrebno vozilo iz Argentine jedna je od najčudnijih opcija koja vas može pratiti do vašeg posljednjeg prebivališta.

image

Peugeot 208 pogrebno vozilo

Carrozados Rosano

Carrozados Rosano, iz Cordobe u Argentini, izabrao je francuski supermini kao bazu za pretvorbu. Zanimljivo je da ovo nije prvi put da je on pretvorio 208 u pogrebno vozilo, jer je to učinio i s modelom prethodne generacije.

image

Peugeot 208 pogrebno vozilo

Carrozados Rosano

Prednji dio vozila, uključujući branik, prednja svjetla, rešetku, poklopac motora, prednje blatobrane i prednja vrata, prenesen je s običnog Peugeota 208. sto vrijedi i za kotače, stražnji branik i stražnja svjetla koji ostaju gotovo nepromijenjeni. Međutim, tu sličnosti prestaju, sve ostalo je modificirano.

image

Peugeot 208 pogrebno vozilo

Carrozados Rosano

Najočitija promjena je značajno rastegnut međuosovinski razmak koji je zahtijevao izmjene na CMP platformi modela. Zbog toga je pogrebno vozilo duže od bilo kojeg drugog Peugeota, uključujući crossover 408, limuzinu 508 i SUV 5008. Krov vozila je produžen, omogućavajući veći prostor za glavu i donekle poboljšavajući proporcije, iako 15-inčni naplatci u tome ne pomažu.

image

Peugeot 208 pogrebno vozilo

Carrozados Rosano

Hatchback s petoro vrata dobio je karoseriju s troja vrata, budući da nitko ne bi koristio stražnja vrata, s prilagođenim panelima karoserije na profilu koji slijede linije originala. Stražnja vrata također su izrađena po narudžbi, čime se nadoknađuje dodatna visina.

image

Peugeot 208 pogrebno vozilo

Carrozados Rosano

Iznutra, vrhunac je teksturirani krevet od nehrđajućeg čelika na stražnjoj strani, dizajniran za smještaj bilo kojeg lijesa. LED rasvjeta i presvlake od Napa kože stvaraju luksuznu atmosferu.

Peugeot 208 s osnovnom specifikacijom u Argentini opremljen je 1,2-litrenim trocilindričnim Puretech atmosferskim benzinskim motorom koji proizvodi 83 KS (61 kW) i 118 Nm okretnog momenta. Ovaj motor naširoko koriste Stellantisovi modeli u različitim linijama izlaznih snaga. U ovom slučaju, nedostatak turba u kombinaciji s težom karoserijom vjerojatno će rezultirati ne baš idealnim specifikacijama. Ipak, performanse u ovom slučaju sigurno nisu prioritet, stoga nećemo zamjeriti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. travanj 2024 13:01