RABLJENI AUTOMOBILI

Najmanji X jedan je od najprodavanijih BMW-a: Evo kakva je rabljena 2. generacija SUV-a X1

Prva generacija proizvedena je u 730.000 primjeraka, a svaki deseti BMW koji se prodao od 2010. nosio je oznaku X1

BMW X1

 BMW

BMW-ov najmanji X jedan je od najpopularnijih bavarskih modela - prva generacija proizvedena je u 730.000 primjeraka, a svaki deseti BMW koji se prodao od 2010. nosio je oznaku X1. Ta činjenica natjerala je BMW na pedantno i vrlo osmišljeno slaganje druge generacije, koja je predstavljena sa značajnim poboljšanjima u svim segmentima.

image

BMW X1

BMW

I zaista, Bavarci su krenuli od temelja. Promijenjena je platforma, koju je prva generacija dijelila sa Serijom 3 i imala je stražnji pogon. Novo izdanje koristilo je podvozje Active Tourera i Minija. To je rezultiralo promjenom pogona sa stražnjih kotača na prednje, a motori su postavljeni poprečno.

image

BMW X1

BMW

Nova karoserija koje je druga generacija dobila bila je više za 53 milimetara, šira za 23 milimetara i kraća za 11 milimetara. Što se tiče dimenzija, najveća promjena bila je što je međuosovinski razmak skraćen za čak 9 centimetara.

No, ovo prekrojavanje nije negativno utjecalo na prostranost unutrašnjosti. Dapače, putnici su dobili više prostora u kabini, osobito u visinu, smjer u koji je krenula i vozačka pozicija koja je podignuta za 36 milimetara više u odnosu na prethodnika, čime je značajno poboljšana preglednost.

image

BMW X1

BMW

Istodobno, povećan je i obujam prtljažnika, koji je nudio 505 litara, što je za 85 litara više od odlaznog modela. Uz to, još ste mogli odabrati opcionalno električno podesiva stražnja sjedala, a stražnja klupa mogla se uzdužno pomicati za 13 centimetara. Dizajneri su stvorili robusniji izgled, ali i izmijenili proporcije koje donose kraći prednji poklopac i dužu unutrašnjost. Najmanji bavarski SUV izgledom je tako postao bliži većem X3 nego svom prethodniku.

image

BMW X1

BMW

Ponuda motora sastojala se od niza 2,0-litrenih četverocilindraša s turbom, uključujući tri različite vrste dizelaša - sDrive16d od 116 KS (pogon na prednje kotače), xDrive18d (pogon na četiri kotača) od 150 KS, xDrive20d od 190 KS i xDrive25d od 231 KS. U međuvremenu, benzinski asortiman sastojao se od 1,5-litrenog trocilindraša sDrive18i od 136 KS ili 2,0-litrenog xDrive20i od 192 KS.

image

BMW X1

BMW

Skuplje varijante X1 imale su automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa kao standard i izbor između pogona na prednje kotače ili povremenog pogona na sva četiri kotača, s pogonom na stražnje kotače putem elektrohidrauličke spojke smještene na stražnjoj osovini.

image

BMW X1

BMW

Naš favorit je najsnažniji dizelaš u kombinaciji s vrhunskim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem koji već u prvim kilometrima dokazuje svoju izvrsnost. Izdašni okretni moment od 450 Nm javlja se već na niskih 1500 okretaja i motor snažno i bez posustajanja vuče sve do 5000/min.

image

BMW X1

BMW

Precizan upravljač, prilagodljiv ovjes te izvanredna uravnoteženost masa podižu kvalitetu vožnje. Kroz zavoje novi X1 bolje se oslanja na vanjske kotače i djeluje sigurnije i življe od prethodnika. Oštrija vožnja otkriva blagu sklonost podupravljanju, ali uz dotjerani xDrive reakcije vozača gotovo su nepotrebne.

BMW X1 xDrive25d

TEHNIČKI PODACI

Motor: turbodizelski, 1995 ccm

Snaga: 231 KS pri 4400/min

Moment: 450 Nm pri 1500-3000/min

Pogon: na sva četiri kotača

Mjenjač automatski, 8 stupnjeva

DIMENZIJE

Duljina: 444 cm

Visina: 182 cm

Širina: 160 cm

Osovinski razmak 276 cm

MJERENJA

0-100 km/h: 6,6 s

Kombinirana potrošnja: 5,0 l/100 km

Težina: 1650 kg

CO2 ispuh: 132 g/km

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. ožujak 2024 18:17