POLOVNI AUTOMOBILI

Šestica je Mazdina limuzinska perjanica uglađenog dizajna, no je li preporučljiva kao rabljena?

Još aktualna Mazda6 s dužinom od 4,87 metra ‘kuca‘ na vrata više klase i s nekoliko redizajna bivala je sve boljom

2018. Mazda6

 Mazda

Mazda6 je predstavljena s uglađenim izgledom i dužinom od 4,87 metara, zbog čega možemo reći da 'kuca' na vrata više klase, barem što se tiče svojih dimenzija. Zgodni Japanac je dostupan i u karavanskoj i limuzinskoj izvedbi te svojom SkyActiv tehnologijom.

image

2015. Mazda6

Mazda

Što se tiče povijesti modela, 2002. godine je Mazda predstavila svoju prvu "Šesticu". Dalje, 2008. godine je uslijedilo drugo izdanje, dok je treća generacija predstavljena 2012. Ona je dobila facelift 2015. i 2017. godine s promjenama u kokpitu, značajkama udobnosti i vanjskog dizajna, revizijom motora i pogona te modernizacijom sustava pomoći.

image

2012. Mazda6

Mazda

Iako je šasija čvrsta i ručni sustav prijenosa precizan, upravljanje je prilično neizravno. Što se tiče sustava pomoći, Mazda prati korak s konkurencijom. Unatoč dinamičnom vanjskom dizajnu, prostor je pristojan. Straga odrasli mogu putovati opušteno, a karavan će ponuditi i dosta tovarnog prostora – od 522 do 1664 litre volumena.

image

2015. Mazda6

Mazda

Prijavljeni problemi uključuju prve znakove hrđe na uglovima i naborima podvozja. Povremeno se kvare i bregaste osovine dizelskih motora. U 2017. nefunkcionalne parkirne kočnice potaknule su opoziv, u 2018., neispravno aktiviranje zaklopke za zatvaranje usisnika ponekad je uzrokovalo posjet servisima. Hrđa rubova javlja se prilično rano. U početku je, naravno, bezopasna, ali se brzo širi. Uz to, dizelski motori se ne smatraju u cjelini najpouzdanijima.

image

2015. Mazda6

Mazda

No, ima li Mazda6 prednosti? Ima itekako: čvrsta "šasija" i robusna izvedba - "Šestica" odlično kombinira sport i dinamičnost s praktičnošću i elegancijom. Pogonske osovine, opruge i amortizeri ne daju razloga za zabrinutost, kao ni gubitak ulja, prema TUV izvješću 2021.

image

2015. Mazda6

Mazda

Oprema japanske srednje klase bila je prilično opsežna, kao i izbor motora. Postojala su dva benzinska motora (1.8 i 2.0) i dva dizelska (2.0 i 2.2) u različitim razinama snage. Osnovni 1,8-litreni benzinski motor sa 120 KS brzo doseže svoje granice i 2.0 sa 147 ili 155 KS je mnogo dinamičniji. "Zbijena" šasija budi sportski duh, no električni servo upravljač ipak ne prati ambicije onih željnih prave sportske vožnje.

image

2015. Mazda6

Mazda

Dalje, 2,2-litreni dizelaš od 148 KS na cesti snažno vuče od 2000/min dajući vam dovoljno snage u srednjem rasponu. Također je i uglađen, bez uobičajenog dizelskog zveckanja kojeg povezujete s dizelskim motorima. Snažnija inačica ima 173 KS, ali proizvodi više buke u kombinaciji s većom emisijom CO2.

image

2018. Mazda6

Mazda

Prije četiri godine, dakle 2018. Mazda je predstavila faceliftiranu verziju koja je osvježena iznutra i izvana s novim 2,5-litrenim benzinskim motorom. Prethodni 2,2-litreni dizelaš je sa 173 KS pojačan na 181 KS. U međuvremenu, podešavanja ovjesa su za cilj imala poboljšati udobnost, a upravljanje je postalo izravnije.

image

2015. Mazda6

Mazda

Oprema je od početka solidna, a u skupljim paketima dostupna je i prava raskoš - od korisnih sitnica poput prednjih i stražnjih parking senzora, satelitske navigacije, grijanog upravljača, head-up zaslona, električna sjedala s memorijom do prepoznavanje prometnih znakova. Standardna oprema uključuje DAB radio, Bluetooth, tempomat, 17-inčne aluminijske naplatke, kožnu ručicu mjenjača i upravljač, USB, i od 2015., 7,0-inčni zaslon osjetljiv na dodir koji je dodatno poboljšan godinu kasnije.

image

2015. Mazda6

Mazda

Općenito je pravilo na našim prostorima da postoji veći broj dizelskih primjeraka od benzinskih. To ne znači da benzinci nisu vrijedni razmatranja, posebice ako ne idete na duga putovanja. Ipak, dizelaš sa 148 KS nudi ljepše i opuštenije iskustvo vožnje, te veću dinamičnost s većim okretnim momentom.

image

2015. Mazda6

Mazda

Zbog toga je naš izbor raniji 2,2-litreni dizel sa 148 KS. Na domaćim oglasnicima polovnjaka, cijene najstarijih modela s najviše kilometara počinju od 75.000 kuna, dok biste za mlađe i opremljenije primjerke koji nisu baš vidjeli ceste mogli izdvojiti i preko 200.000 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. ožujak 2024 03:42