BURGER NA TESTU

Dobar marketinški trik? Michelinovi inspektori posjetili su svjetski poznati lanac brze hrane

Na veliko iznenađenje štovatelja diljem svijeta, Michelinovi inspektori prihvatili su poziv i odlučili ocijeniti njihovu hranu
 Fudio

Nakon što je svjetski poznati fast food lanac Burger King Michelinove inspektore javno pozvao da posjete i ocijene njihove restorane, oni su to, na veliko iznenađenje, i učinili. Naime, dva Michelinova inspektora posjetila su Burger King u Belgiji i Luksemburgu.

Iako je pravilo da se pri svom dolasku u restorane nikada ne predstavljaju, poznato je da su u ovom svjetski poznatom lancu brze hrane naručili menije koji uključuju Burger King Master Angus burger, a zatim svoj sud donijeli na temelju pet različitih kriterija. U obzir su uzeli kvalitetu, tehnike pripreme, chefove sposobnosti, sklad okusa te su svako naručeno jelo usporedili s onim prethodnim pri svakom novom dolasku. Njihovi će dojmovi biti objavljeni 11. studenog kada izlaze Michelinovi vodiči za Belgiju i Luksemburg, a u Burger Kingu tada će saznati i hoće li njihov restoran dobiti preporuku, zvjezdicu ili će sve zajedno proći tek kao jedan prilično zanimljiv eksperiment.

Iako je ovaj potez Michelina mnoge iznenadio, prisjetimo se, 2017. godine Michelinovi su inspektori ocijenili kako je kuhanje na Liao Fan Hong Kong Soya Sauce Chicken Rice & Noodle štandu u Singapuru vrijedno Michelinove zvjezdice te je tako dodijeljeno prvo ogromno priznanje jednom ugostiteljskom objektu street food tipa.

I dok jedni smatraju kako je potez Burger Kinga da Michelinove inspektore pozove u svoje restorane tek marketinški trik, drugi se njima slažu, ali upravo taj potez nazivaju najboljim mogućim u ovo prilično teško doba za ugostiteljstvo uopće. Kakve će na kraju biti reakcije Michelinovih inspektora, tek nam preostaje vidjeti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. listopad 2020 20:31