BILI SMO U DOMINO‘SU

"Ispečemo 260 pizza u 60 minuta!" Najskuplja pizza od 34 cm stajat će vas 75 kuna!

Domino's pizza
 Darko Tomaš/Cropix

Ljudi žele pizzu. Restoran, međutim, radi od 11, no hype je na razini i, kada ne zvoni telefon, radoznali prolaznici kucaju na vrata pizzerije ne bi li vidjelu tu američku pizzu o kojoj ovih dana bruji čitav grad.

image
Domino's pizza
Darko Tomaš/Cropix

- U ponedjeljak je bio naš prvi službeni radni dan i odaziv je bio kako i priliči ovakoj franšizi – izuzetno velik. Prodanih pizza i krušnih proizvoda se brojalo u stotinama. Zbog želje da se toliko očekivane pizze probaju što prije, u jednom trenutnu došlo je do prezakrčene telefonske linije i proizvodnog sustava. To je rezultiralo kratkotrajnim zastojem koji je ubrzo, uz izuzetnu stručnost našeg tima, otklonjeno. Nazvao bih to početnička sreća - govori nam Mihael Sviben, jedan od direktora hrvatskog Domino’sa, dodajući kako su komentari kupaca bili odlični, unatoč većim vremenima čekanja, pogotovo s obzirom na činjenicu da su Domino’s nešto drugačije od onih na kakve smo navikli na hrvatskom tržištu.

image
Domino's pizza
Darko Tomaš/Cropix

Postavili smo velike standarde i radimo na tome da konstantnim uvježbavanjem našeg tima postignemo taj cilj. On je u Domino’s priču ušao gotovo slučajno, upoznavši na krstarenju prije dvije godine jednog od ključnih ljudi kompanije. Zatim je odlučio otvoriti franšizu poznate pizzerije u Zagrebu.

- Radili smo skoro dvije godine na meniju. Što se tiče samih sastojaka i cjelokupne karte, slagali smo ih sami. Imali smo slobodne ruke. Naš cijeli meni je prilagođen hrvatskom tržištu, dakle i okusi pizze i sastojci na njoj - nastavlja Sviben i dodaje kako svaka Domino’s franšiza u svijetu ima pravo pizze prilagoditi lokalnom ukusu.

image
Domino's pizza
Darko Tomaš/Cropix

Osim pizza koje su osmislili prema hrvatskim ukusima, na meniju nude i premium pizze, koje su karakteristične za Domino’s, poput pizze s BBQ umakom umjesto umaka od rajčice. Inače, pizze dolaze u tri veličine, classic od 25 centimetara, large od 29 centimetara te grande od 34 centimetara, a cijene se kreću od 35 kuna za Margheritu u classic veličini pa sve do Cheeseburger pizze (premium pizza) koja u veličini grande stoji 75 kuna.

image
Domino's pizza
Darko Tomaš/Cropix

Pizze se mogu naručiti direktno telefonom, može se doći osobno u restoran i naručiti, gdje se može i pojesti, a imamo i svoju aplikaciju za narudžbe. Pizze se mogu naručiti i preko web stranice. Dostavljaju ih električnim biciklima, budući da ne žele “brujati susjedima u kasne sate motorima i automobilima”. Kako garantiraju dostavu unutar 30 minuta od narudžbe, zasad ju rade samo u centru grada. Postoji plan i za širenje u druge hrvatske gradove, ali Sviben o tome ne može konkretnije razgovarati pa smo ostali bez informacije gdje smjeraju otvoriti idući kultni Domino’s. Osim pizze, na Domino’s meniju se nalaze i druga jela, poput pilećih krilaca, pilećih trakica, raznih kruščića i deserata, specifičnih za SAD, poput brownie kolačića.

image
Domino‘s Facebook

- Nudimo određen broj pizza prema standardnoj Domino’s recepturi, međutim, s hrvatskim ili europskim namirnicama, te određen broj pizza koje smo proizveli sukladno lokalnom kontekstu i navikama kupaca. Pepperoni pizzu bih izdvojio kao osnovnu, klasičnu Domino’s pizzu, ali nudimo, primjerice, i Slavonsku pizzu kao jednu od onih na koje su kupci u Hrvatskoj navikli. Domino’s okusi se ne razlikuju od države do države, ali voda može u manjim vrijednostima utjecati na okus tijesta, koje uvijek nastaje u poslovnici - pojašnjava Sviben.

image
Domino‘s Facebook

Voda koju koriste pri proizvodnji tijesta u hrvatskom Domino’su bila je na testiranju pH vrijednosti u Domino’s Internationalu. Posebnost Domino’s pizza je i u brzini pečenja. Naime, naručite li pizzu u poslovnici, Domino’s ekipa garantira da ćete je početi jesti unutar devet minuta. Oko tri minute trebat će pizzamajstoru da složni na nju namirnice, a još šest minuta pizza će se peći u plinskoj peći, koja može “izbaciti” i do 260 pizza u sat vremena. Tijesto se, inače, razvlači pred kupcem, na podlozi od kukuruznog brašna koja mu daje specifičan hrskavi okus, a pred njim se slažu i sastojci na pizzu.

image
Domino's pizza
Darko Tomaš/Cropix

- Sastojci idu prema standardu. Gramaže su uvijek iste, a namirnice su lokalne i svježe. Franšiza uvjetuje da ništa ne smije biti iz leda. Sir na pizzi je stopostotna mozzarella, što je također jedan od uvjeta franšize - govori nam direktor prvog hrvatskog Domino’sa Mihael Sviben, koji je u projekt ušao partnerski, s Australcem i dugogodišnjim prijateljem Nilsom Gornallom, koji se prije godinu dana doselio u Zagreb a u Australiji je vodio 23 pizzerije. - Sviđa mi se život ovdje, posebno činjenica da se vani, na ulici, uvijek nešto događa. Mislim da ovdje nikad nije dosadno, govori.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. travanj 2024 14:18