Jedna od najboljih chefica na svijetu, Slovenka Ana Roš, koja stoji iza restorana Hiša Franko s tri Michelinove zvjezdice, predstavila je ovih dana novitet - svoju liniju koktela u bocama. Prvi koktel pod brendom Ana Roš Drinks predstavljen je u njezinom ljubljanskom restoranu JAZ by Ana Roš, a u pitanju je Negroni. Riječ je, zapravo, o novoj varijanti omiljenog klasika, koja je mekša, glađa i donosi blage voćne note, ali je istovremeno dovoljna duboka, što se od Negronija i očekuje.
"Negroni je struktura, snaga i dubina, baš kao i moje kuhanje. Osjetila sam da je upravo on odličan za početak - klasik s dovoljno čvrstim karakterom da nosi moj potpis", objasnila je Roš i dodala kako je cilj ove linije pića bio donijeti Michelin iskustvo i u domove njezinih gostiju i svih ostalih koji to žele.
Negroni je chefica radila u suradnji s renomiranom miksologinjom Anjom Skrbinek, inače bivšom glavnom miksologinjom u Hiši Franko, a u boci su spojile biljke uzgojene u dolini Soče s Movia vermutom, inače jedne od poznatijih slovenskih biodinamičkih vinarija. Koristile su i fermentiranu jarebiku i divlji lovor, a rezultat je slojevit, elegantan Negroni spreman za posluživanje s ledom.
Boce su, naravno, također posebno osmišljene i dizajnirane, sadrže 700 mililitara koktela, što je dovoljno za sedam koktela. Negroni Ane Roš ovih će se dana moći kupiti putem službene stranice po cijeni od 46 eura, a za više informacija svakako zapratite i društvene mreže Drinks by Ana Roš.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....