Kombinacijom prikupljenih podataka s društvene mreže Instagram te pretraživanja Google Adwordsa otkrivena su najpopularnija jela. Izdvojena su ukupno 353 jela čiji su nazivi najveći broj puta korištena u obliku hashtaga u Instagram objavama ili su spomenuta u Google Adwordsima.
![Zagreb, 260118.
Pizze iz kucne radinosti.
Foto: Neja Markicevic / CROPIX](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2018/2/5/8/pizza49-260118 (1).jpg)
Ne začuđuje podatak da je najpopularnije jelo pizza koja broji vrtoglavih 38 milijuna hashtaga, u stopu je slijedi burger s također vrlo visokih 35 milijuna. U top deset jela koja obuhvaćaju preko 150 milijuna postova još su sushi koji je na trećem mjestu s preko 23 milijuna objavljenih postova, zatim steak s preko 10 milijuna te jedina slastica na popisu - francuski macaronsi s 5 milijuna postova.
![Zagreb, 050919.
Zavrtnica.
Burger bar.
Foto: Biljana Blivajs / CROPIX](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/9/11/burger_bar8-050919-1.jpg)
Budući da je istraživanje rađeno po kontinentima; najpopularnija jela Sjeverne Amerike su samim time pizza, burger, steak, janjetina i pržena piletina. Ceviche, empanade i roti najpopularnija su jela Latinske Amerike, dok su što se tiče europskih perjanica najbolje plasirani macaronski, pesto, fondue, feta sir i raclette. 23 000 postova sushija učinila su ga najpopularnijim azijskim jelom, a slijede ga vijetnamski pho i kimchi. Najpopularnije jelo afričkog podrijetla je nigerijski gulaš koji se radi s palminim uljem, dok je najpopularnije australsko jelo pečena janjetina.