Neodgodivo dobra

Pojavila se još 1954., a i danas je sinonim za jedan od najboljih domaćih proizvoda. Upoznajte novu Bajaderu

Predstavljena je nova kampanja za našu najpoznatiju pralinu čiji redizajn ambalaže potpisuje Bruketa&Žinić&Grey, dok se iza atraktivnog televizijskog spota krije Saatchi & Saatchi i Šanavala Concept Store

U Kraš choco&caféu u utorak je predstavljana redizajnirana Bajadera koju prati nova kreativna kampanja. Neodgodivo dobra Bajadera na ovom je događanju okupila poslovne partnere i agencije koje su radile na projektu.

"Bajadera je brend koji simbolizira sam Kraš. Imajući na umu njenu prepoznatljivost i reputaciju među potrošačima, redizajnu i kampanji pristupili smo s posebnom pažnjom. Zadržavajući kvalitetu okusa, Bajaderu približavamo i novim generacijama, sa željom da i oni otkriju koliko je neodgodivo dobra. Poruka kampanje je ono što Bajadera uistinu jest - užitak koji ne treba čekati“, rekao je Nikša Farac, direktor marketinga Kraša.

image
Press

Redizajn i kampanja napravljeni su ususret 70. rođendana Bajadere koji se obilježava iduće godine. Odvažne promjene u dizajnu ambalaže koje idu ukorak sa suvremenim estetskim normama, potpisuje agencija Bruketa&Žinić&Grey.

"Bila nam je čast po drugi put raditi redizajn Bajaderine ambalaže. Zadatku smo pristupili s poštovanjem kakvu brend s takvom tradicijom i značajem zaslužuje. Redizajn je suptilan kako bi proizvod zadržao svoju prepoznatljivost. Zadržava poznate elemente, ali neke od njih pročišćuje radi pristupačnijeg i modernijeg dojma. Tako su specifične zrakaste linije, koje asociraju na linije u presjeku samih čokoladica, sada pojednostavljene u suvremenije dijagonale. Te dijagonale asociraju na ukrasne omotne papire, ali i na lente uz koje ova kraljica pralina, i svatko tko ju kuša, dobiva svojevrsni kraljevski tretman", pojasnio je Nikola Žinić, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.

image
Press/vedrantolic.com
image
Press/vedrantolic.com
image
Press/vedrantolic.co

Kreativni koncept kampanje potpisuje Saatchi & Saatchi, dok je za njenu provedbu zadužena agencija Šanavala Concept Store.

"Bajadera je svakako ikonični hrvatski brand, tako da i zaslužuje ikoničnu komunikaciju. Ovom kampanjom i filmom željeli smo prenijeti osjećaj svega onoga što Bajadera je. Ona već odavno nije proizvod, Bajadera je osjećaj. Osjećaj koji nema smisla odgađati“, naglasio je Ivan Tanić iz Šanavala Concept Stora. Za novu kampanju napravljen je i televizijski spot u izvedbi Val produkcije.

Spektakularna od samog početka, Bajadera se kao zaseban proizvod pojavila 1954. i otada predstavlja jedan od najpostojanijih Kraševih brendova, a svih ovih godina zadržala se u okvirima izvorne recepture i kontinuirane kvalitete.

Spot možete pogledati ovdje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. svibanj 2024 09:29