Val popularnosti smash burgera, prepoznatljivih po hrskavim rubovima i sočnoj unutrašnjosti, posljednjih je godina preplavio Hrvatsku, o čemu smo ranije pisali. Tu želju tržišta za jednostavnim, a efektnim burgerima prepoznao je i poduzetnik Ivan Todorić, koji sa svojim lancem 4Burgers kapitalizirao ovaj trend, a koji među ostalim upravlja i s drugim poznatim brendovima brze hrane, uključujući Good Food, Purple Monkey i Soho. Svoj put započeli su upravo tamo gdje se novi gastronomski hitovi najlakše testiraju, na festivalima poput Fuliranja, gdje su se publici predstavili kao pristupačna i ukusna opcija, potvrdivši da su Hrvati i više nego spremni za ovakav stil burgera.
Ohrabreni početnim uspjehom, 4Burgers su odlučili prenijeti festivalski duh u gradske ulice. Prva poslovnica otvorena je na prometnoj lokaciji u zagrebačkom Importanne centru, no nije dugo trajala. Sljedeći pokušaj uslijedio je u Teslinoj ulici, s jednostavnim konceptom, nekoliko vrsta cjenovno prihvatljivih smash burgera i priloga. Ipak, pokazalo se da ono što na festivalima izaziva oduševljenje, u klasičnom lokalu ne mora nužno osvojiti publiku. Obje fizičke lokacije u Zagrebu su zatvorene, što je 4Burgers prisililo na stratešku prilagodbu i potpuni prelazak na dostavu. Čini se da je tvrtka na teži način naučila da dobar burger na festivalu nije automatski garancija uspjeha u statičnom okruženju, gdje se očekuju i drugi aspekti restoranskog iskustva.
S tom naučenom lekcijom, 4Burgers sada stižu u Rijeku s potpuno novom energijom i taktikom. Od samog početka posluju kao "dark kitchen", bez klasičnog prostora za goste, fokusirani na brzu, kvalitetnu i pristupačnu dostavu. Ponuda ostaje vjerna originalnoj ideji: tri juneća smash burgera u različitim veličinama, po cijenama od 6 do 8,50 eura, te jedan pileći burger za 6,50 eura - što ih svrstava među cjenovno najpovoljnije burger opcije u gradu.
Naručiti ih je moguće isključivo putem platforme Wolt, gdje se često nude i popusti na dio ponude. Dostava je dostupna od ponedjeljka do petka i nedjeljom od 10 do 23 sata, a subotom od 11 sati.
Iako je Ivan Todorić brzo prepoznao potražnju za smash burgerima i prilagodio se trendu, ostaje otvoreno pitanje može li 4Burgers izgraditi stabilan i dugoročan brend oslanjajući se prvenstveno na dostavu i trenutnu popularnost. Hoće li uspjeti postati prepoznatljivo ime koje će kupci birati zbog kvalitete i prepoznatljivosti, ili će ostati tek privremeno rješenje za brzu i povoljnu hranu, vrijeme i nepca riječke publike tek trebaju pokazati. Ipak, jasno je da 4Burgers donose novu energiju i svjež pristup, ali i da će uspjeh ovisiti o njihovoj sposobnosti da se prilagode i izgrade trajnu vezu s potrošačima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....