Movember

Sudjelujte u humanitarnoj akciji pivovare Lepi dečki i isprobajte njihovo novo pivo Brko

Na kraju studenog pivovara će donirati novac udruzi koja se bavi problemima muškog zdravlja po odabiru njihovih pratitelja

Već se dvadeset godina tijekom studenog na svjetskoj razini odvija Movember, akcija osvješćivanja važnosti zaštite zdravlja muškaraca, samopregleda i ranog otkrivanja bolesti poput raka prostate i testisa, ali i brojnih poteškoća vezanih uz mentalno zdravlje. Ove godine na domaćem terenu toj se humanitarnoj akciji pridružila i međimurska pivovara Lepi dečki predvođena Danijelom Radekom, kako bi potaknuli svoje vjerne kupce da razmisle o vlastitom zdravlju. Upravo su zato povodom Movembera skuhali novo pivo pa već od ovog vikenda na tržište izlazi micro APA "BRKO".

image
Lepi dečki

“Probali smo napraviti pivo koje će se svidjeti svima koji i inače uživaju u lagerima, ali i onima koji vole osjetiti i malo hmelja u svom pivu. Budući da ima samo četiri posto alkohola, Brko je lagano i pitko aromatično pivo koje smo zamisliti tako da ih se bez problema može popiti i nekoliko zaredom”, ispričao nam je vlasnik pivovare Danijel Radek.

image
Marko Miščević/Cropix

Objasnio je da je glavni hmelj u ovom pivu amarillo, kao i da je napravljeno svega četiri tisuće limenki ovog piva dostupnog isključivo u limenkama od pola litre. Od svake prodane limenke pivovara donira 10 centi, a njeni prodajni partneri dodatno će sami odrediti udio svoje donacije po prodanom pivu.

image
Marko Miščević/Cropix

“Lokali u kojima će se moći popiti ovo pivo već su odabrani te će u gotovo svakom gradu u kojem smo prisutni sigurno biti jedno do dva mjesta na kojima će se Brko moći naručiti. Započet ćemo s domicilnim Čakovcem, kao i Varaždinom, a od idućeg tjedna bit ćemo i u Zagrebu, Karlovcu, Osijeku, Rijeci i Splitu…”, objasnio je Radek i napomenuo da će se već ovog vikenda pivo Brko moći naručiti u Starom hrastu u Čakovcu, kao i u Medinoj škrinji u Varaždinu. Kako ističe, ažurirana lista partnera bit će objavljena svakog ponedjeljka tijekom studenog na Facebook i Instagram stranicama pivovare, a u većini lokala plakat Brko upozorit će vas da to humanitarno pivo tamo možete isprobati.

image
Lepi dečki

Pritom su u pivovari odlučili poslušati svoje vjerne pratitelje na društvenim mrežama pa će se tako tijekom studenog na njihovoj Facebook stranici moći glasati za desetak različitih udruga koje se bave problemima muškog zdravlja. Na kraju mjeseca sva prikupljena sredstva bit će uplaćena udruzi prema odabiru ljubitelja craft piva i njihove pivovare.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. travanj 2024 06:53