DOBRA PREPORUKA

Tražite seriju koju biste gledali? Stanite, "The Bear" je hit koji ne smijete propustiti!

 @thebearfx Instagram/
Dugo nismo pogledali tako dobru seriju gastronomske tematike kao što je "The Bear"
Dugo nismo pogledali tako dobru seriju gastronomske tematike kao što je "The Bear"

Posljednjih mjesec dana, otkad je izašla serijal "The Bear", u gastronomskim se krugovima ne prestaje pričati o autentičnosti prikazanog rada u kuhinji i sjajnoj glumi Jeremyja Allena Whitea, kojeg smo do sada pamtili kao jednako fantastičnog Lipa iz serije Shameless. U "The Bear" igra posve drugačiju ulogu, ali to radi na jednoj novoj razini i kroz svih osam epizoda serije gledatelja tjera na nestrpljivo "jedva čekanje" onoga što će se dogoditi iduće.

Radnja se vrti oko mladog, iznimno uspješnog chefa koji je karijeru gradio u najboljim fine dining restoranima na svijetu, a potom se, nakon smrti brata Michaela, vraća kući i preuzima restoran koji je do tada vodio upravo njegov problematični brat. Riječ je o svojevrsnoj zalogajnici koja nudi jednostavna jela, a koju Carmen, glavni lik kojeg igra White, želi i mora podići na novu razinu.

Kreator serije je Christopher Storer, a osim "The Bear", radio je i na ostvarenjima kao što su "Ramy", "Eighth Grade" i "Hasan Minhaj: Homecoming King".

Seriju "The Bear" možete gledati na platformi HULU, koja će vas koštati 6,99 dolara mjesečno (oko 50 kuna), a prva tri dana za nove pretplatnike je besplatna. Za sada serija nije dostupna na niti jednoj drugoj platformi.

Posebno zabavni trenuci u seriji su oni u kojima se spominju restorani poput Nome, Eleven Madison Parka, a slastičar Marcus u jednoj od epizoda u ruci drži knjigu "The Noma Guide to Fermentation" i baca se na eksperimentiranje. Također, glavni lik, kako navode, u svojoj karijeri bio je proglašen mladim chefom godine magazina Food&Wine. Sve je, dakle, prilično uvjerljivo dočarano i gledatelj koji prati svjetsku gastronomsku scenu vrlo se lako može povezati s likovima, čak i ako nikada nije radio u profesionalnoj kuhinji.

Svidjela nam se i brza radnja same serije, koja je istovremeno dramatična i zabavna, ali ne umara i tjera na gledanje još samo jedne epizode prije nego ugasite laptop ili televizor i krenete na spavanje. Likovi su odlično razrađeni i sa svakim od njih, bez obzira na to koliko vas u trenutku možda živcira, lako se povezati. Glasni su i eksplozivni, ali pokazuju emocije i kroz seriju na vidjelo izlaze njihove bolne točke pa ih je jednako tako i lako zavoljeti. Kaotičan Richie, inatljiva Tina, nestrpljiva Sydney, znatiželjni Marcus i Matty Matheson u ulozi majstora samo su dio ekipe koja će vas, vjerujemo, prikovati uz male ekrane. A kada završite sa svih osam epizoda (traju po 30-ak minuta pa sve možete odraditi u jednoj večeri), za vas imamo dobru vijest. Najavljeno je, naime, snimanje druge sezone. Jedva čekamo!

Sjajan tekst Jane Brendlinger za Food&Wine portal dobro opisuje ono što smo i sami kao gledatelji očekivali od još jedne serije gastronomske tematike, ali i ono što smo na kraju dobili.

"When I think of restaurant work in film and media, I think of Jon Favreau seducing Scarlett Johansson with a bowl of spaghetti in Chef; Meryl Streep giggling with triangles of laminated dough slung over her chest while making chocolate croissants in It‘s Complicated; Remy in Ratatouille, closing his eyes and seeing flavors like fireworks; Gordon Ramsay screaming "Donkey!" into some cook‘s ear; and a white man‘s hand tweezing microgreens set to Vivaldi‘s Winter. It‘s celebrity, it‘s romanticized, it‘s glorified, and little of it feels real. What I appreciated about The Bear was the messiness: the cracked egg on the floor, the backed-up toilet, wrong deliveries and unpaid vendors, and the audible and visual chaos that comes when a million things are happening all at once in one kitchen."

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
05. srpanj 2025 18:38