SURADNJA NAJBOLJIH

Varionica predstavila dva nova piva koja će postati ljetni hit,ne bi uspjeli bez IT tvrtke Combis

 Combis & Varionica Arhiva/
Combis nastavlja kampanju za educiranje javnosti o cyber prijetnjama, ali kroz jedan drugačiji kanal. Ovog puta i pivo priča

„Jeste li znali da i inovativni mogu napraviti nešto još inovativnije?“ upitao je Goran Car, glavni direktor IT tvrtke Combis na predstavljanju novog piva Hack3r. Combis je dao odriješene ruke Varionici da zajedno naprave pivo i poklonili im kompletno povjerenje što se rijetko kad događa. Combis je IT tvrtka posvećena razvoju aplikativnih, komunikacijskih, sigurnosnih i sistemskih rješenja koji su u 30 godina postojanja skupili cijeli niz nagrada. Stoga ne čudi da su se najbolji htjeli povezati s najboljima i po tom ključu vrlo brzo dogovorili posao s timom craft pivovare Varionica.

image
Combis & Varionica Arhiva/


“Razvoj piva bio je potpuno slobodan bez ograničavajućih faktora poput cijene ili sirovine, što je stvorilo fantastično iskustvo pivarenja. Vodili smo se time da stvorimo novi i drugačiji craft, a posebno sam ponosan na white hat edition koji pruža intrigantan doživljaj i zbog čega je i ime piva u potpunosti pogođeno”, rekao je Davor Simičić, jedan od osnivača Varionice.

image
Combis & Varionica Arhiva/


Zašto je Hack3r poseban i po svemu sudeći će postati novi hit? Kao prvo, izbacuju dva Hack3ra, jedan je ale pivo u stilu američke IPA-e koje je u tijelo kompleksno, ali vrlo pitko. Varionica je i ovog puta napravila pivo koje slijedi njihovu već postojeću misao vodilju da rade piva koja se lako piju i nakon prve narudžbe treba odmah naručiti i drugu rundu. Drugi Hack3r je tamno ale pivo, intrigantni kremasti stout koji osvaja kakaom, ali i trešnjama i višnjama, a ako pitate Matiju Mrazeka, jednog od ključnih ljudi u Varionici, to vam je zapravo Schwarzwald torta u čaši.

image
Combis & Varionica Arhiva/

Osim što je pivo pitko, ukusno i poziva na konstantno ponavljanje narudžbi kod konobara, ono ima i dublju poruku.

"Uz pomoć imena piva želimo skrenuti pozornost na količinu online prijetnji kojima smo svi izloženi i potaknuti ljude da što je više moguće razmišljaju o potencijalnim digitalnim opasnostima", rekla je Maja Markulin Klarić, direktorica Odjela digitalnih inovacija za Hac3ra koji nosi slogan 'sigurno dobro pivo'.

image
Combis & Varionica Arhiva/


“Combisov Hack3r dio je #GetInvolved inicijative kroz koju mijenjamo zajednicu i utječemo na društvo. Tako je Hack3r nova zvijezda 30SEC cyber security kampanje na kojoj radimo više mjeseci i educiramo javnost o online prijetnjama. Hack3r ima dvije edicije – white hat i black hat i nadamo se da će se i terminologija uhvatiti u javnosti, da će ljude zaintrigirati i da će tako shvatiti da se internet sigurnost odvija kroz nadmetanje ‘bijelih’ i ‘crnih’ šešira odnosno dobrih i ‘zločestih’ hackera”, rekao je Goran Car, glavni direktor Combisa.

image
Combis & Varionica Arhiva/


Ono što je zanimljivo i možda nepoznato širokoj javnosti jest da se tim Varionice posebno posvetio nabavi hmelja koji uvezen s jedne od 12 najboljih američkih farmi. Kvote za hmeljeve se posebno kupuju i ne možete se samo odjednom sjetiti da biste vi htjeli proizvoditi pivo s određenim hmeljom već morate provjeriti dostupnost, a Varionica i Combis imali su prilike za ovu kolaboraciju koristiti eksperimentalni hmelj s američke farme.

image
Combis & Varionica Arhiva/


„Vjerujem da će ljubitelji craft piva prepoznati atraktivnost ovog stila proizvodnje i popularnost korištenog hmelja", otkrio je Simičić.

Svijetlo pivo dostupno je za narudžbu na web stranicama Varionice od petka 9. srpnja po cijeni od 13,99 kuna. Proizvodnja tamnog ale piva je završena, čeka se trenutak prave zrelosti za punjenje i distribuciju, što se očekuje u rujnu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 22:10