![Lucija i Martin Kovačević koji su osmislili brand vina Enosophia](https://static.jutarnji.hr/images/slike/2024/06/17/k_24325393_640.jpg)
Bila je to jedna od onih večeri nakon koje danima ostajete pod dojmom. Odvila se u zagrebačkom Noelu, restoranu koji u zadnje vrijeme kuha sve nadahnutije, maštovitije i hrabrije, a pritom fino i uravnoteženo, bez ekshibicija koje bi bile svrha samima sebi, s fokusom na sadržaj, a ne na formu, iako forme ima napretek. Primjerice, od tanjura dizajniranih za isključivo jedno jelo do glazbenih i slikarskih performansa tijekom večere. Sva forma koja okružuje večeru tu je da stvori ugodnu atmosferu koja pospješuje koncentraciju na sadržaj, to jest jelo, a ovom prilikom i vino i njihovo uparivanje.
Tema jesenskog Noelova tasting menija nosi naziv Forest Stroll, nadahnut je šetnjom šumom u jesen i tipičnim jesenskim plodovima poput bundeve, čičoke ili kestenja, zatim...