Podižu ljestvicu

Zavirili smo u novi proizvodni pogon Fisherije i isprobali novi hit Snack Box

 Rapo/press
Otvorili su nam vrata svoje nove proizvodnje za pripremu svježih salata i sushija, među kojima se ističe potpuno novi Sushi Snack Box
Otvorili su nam vrata svoje nove proizvodnje za pripremu svježih salata i sushija, među kojima se ističe potpuno novi Sushi Snack Box

Fisherija je još jednom pokazala zašto je postala nezaobilazno ime među ljubiteljima plodova mora i ribe - ovoga puta kroz event koji je spojio inovaciju, autentičnost i dobru energiju. U sklopu posebnog druženja s partnerima, medijima i influencerima, Fisherija je otvorila vrata svoje nove proizvodnje za pripremu svježih salata i sushija, među kojima se ističe potpuno novi Sushi Snack Box - idealan za moderan, urbani životni stil.

Gosti su imali ekskluzivnu priliku zaviriti u pažljivo osmišljenu proizvodnju i vidjeti gdje nastaje najprodavaniji Fisherijini sushi, ručno motani i pomno složeni u kontroliranim uvjetima, s naglaskom na kvalitetu i svježinu. Upravo ondje nastaje i snack box koji se sastoji od osam zalogaja, u četiri različite varijante: Spicy Sake Snack Box, Philadelphia Snack Box, Age Ebi Snack Box i Snack Box.

image
Rapo/press

"Ovaj proizvod je naš odgovor na sve brži ritam života - željeli smo ponuditi gotov, ukusan i svjež obrok koji kupac može pojesti bilo kada i bilo gdje, a da ne mora raditi kompromis kad je riječ o kvaliteti i cijeni", izjavio je Matija Pavlinek, direktor Fisherije i naglasio: "Snack box nije samo hrana - on je trenutak uživanja, savršen i za pauzu na fakultetu, školi ili između sastanaka."

Uz obilazak proizvodnog pogona, okupljeni su prošli i vođenu degustaciju na kojoj je dodatno naglašena filozofiju brenda - kvalitetna hrana dostupna svima, uz iskustvo koje nadilazi običnu kupnju.

Event je poslužio i kao podsjetnik na nedavno ostvareni važan iskorak: osim 9 maloprodajnih lokacija, Fisherija je već prisutna u pet velikih shopping centara u Zagrebu gdje u food courtevima nudi svoj asortiman svježe pripremljenih sushi kombinacija i salata. Reakcije kupaca neprestano potvrđuju kako je tržište bilo spremno za ovakav koncept - moderan, praktičan, ali bez kompromisa u kvaliteti.

image
Rapo/press

"Naša vizija nije samo širiti se, nego stvarati iskustvo. Želimo da posjeta našim delikates trgovinama ili kupovina na lokacijama shopping centara bude mali trenutak užitka i sreće, da se osjeti kako iza svakog zalogaja stoji znanje, trud i emocija cijelog Fisherija tima", dodao je Pavlinek.

Fisherija ovim događajem nije samo predstavila nove proizvode i kapacitete - predstavila je pristup budućnosti: brend koji raste sa svojim kupcima, razvija ponudu u skladu s njihovim potrebama i pritom ne odustaje od kvalitete.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
05. srpanj 2025 09:55