Tko kaže da se u manjim gradovima ne događaju velike stvari? Zahvaljujući predanom radu i upornosti konobara iz Day&Night Bara Shelby u Imotskom, glavni zgoditak nagradne igre „Sakupljaj čepove i preuzmi fantastične nagrade!“ Coca-Cole HBC Hrvatska, namijenjene upravo konobarima, otišao je podno moćnog Biokova!
Marko Antunović, Marko Rebić, Petra Kadijević, Mate Rebić i Mihovil Gudelj činili su tim koji je kroz dva mjeseca strpljivo prikupljao čepove i, uz zavidnu dozu upornosti, stigao do finalnog izvlačenja. Nagrada? Ni manje ni više nego paket od 20 Aircash kartica, svaka vrijedna 1000 eura!
„Sve je bilo spontano na početku, ali smo s vremenom postali ozbiljni. Gosti su se znali šaliti na naš račun, ali mi smo nastavili. Trud se isplatio jer smo osvojili nagrade, a ova glavna je šlag na tortu!“, kaže Marko Antunović.
I dok su mnogi u početku bili skeptični, cijeli tim ostao je dosljedan. Prikupili su minimalno 1500 čepova, što je bio uvjet za ulazak u finalnu nagradnu igru, a sreća ih je poslužila upravo na Markov rođendan. „Mislio sam da je šala! Ali evo, stvarno se dogodilo. Najljepša rođendanska čestitka ikad!“
Što s nagradom?
Novac neće stajati. „Već smo isplanirali, kolegica otvara salon, jedan kolega kupuje auto… Sve ide na korisne stvari, ništa uzalud“. A hoće li sudjelovati ponovno? „Naravno! Iduća je isto naša!“
Coca-Cola – zahvala onima „iza šanka“
Ova kampanja nije bila klasična marketinška akcija jer je fokus bio na ljudima koji svakodnevno predstavljaju brend.
„Konobari su ključni kontakt između brenda i gosta. Njihov utjecaj je ogroman, a često ostane nevidljiv. Upravo zato smo im željeli zahvaliti kroz koncept koji ih uključuje, motivira i nagrađuje na konkretan način“, objašnjava Filip Grljević, marketing menadžer za kanal neposredne konzumacije u Coca-Coli HBC Hrvatska.
Dodaje kako je ideja proizašla iz razgovora s terena: „Slušali smo njihove prijedloge, od prepaid kartice, bonovi za trgovinu, do goriva, sve praktične nagrade koje olakšavaju svakodnevicu. I reakcije su bile izvrsne, čak i od timova koji nisu osvojili glavnu nagradu.“
Čep po čep - i evo ga, jackpot!
Mehanizam igre bio je jednostavan: timovi konobara iz ugostiteljskih objekata diljem Hrvatske prijavili su se za sudjelovanje, dobili kutiju za čepove i krenuli u akciju. Svaki čep vrijedio je jednako, a skupljanjem određenog broja stjecala su se prava na vrijedne nagrade te na kraju i na ulaz u završno izvlačenje.
Na koncu, jedna kutija čepova iz Imotskog bila je ona koja je donijela najveći osmijeh.
Idući put kad naručite Coca-Colu, sjetite se da iza svake boce možda se krije jedna priča o timskom duhu, upornosti i čepovima koji donose nagrade.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....