Zmajevo novo ruho. I isti okus!

 /Zmajska Pivovara

Zmajska pivovara, prva hrvatska craft pivovara, nakon otkrivanja novoga logotipa u srpnju, predstavila je i ostatak novoga vizualnoga identiteta. “Ideja nije novim vizualnim identitetom objaviti promjene u poslovanju već, upravo suprotno - pronaći vizualni identitet koji točnije pogađa bit Zmajske pivovare. Novi vizualni identitet hrabriji je, moderniji i čišći, logo i dalje prepoznatljiv, a ono najbitnije: okus, kvaliteta i ljubav prema craftu - ostaje nepromijenjeno.

Novi dizajn vizualno komunicira glavne vrijednosti brenda: neovisnost, neposrednost, beskompromisnost, inspirativnost, odvažnost, majstorstvo, stav… i malo magije koja se, osim u pivima, sada pojavljuje i u detaljima poput zmajevih ljuski ili trodimenzionalnosti dobivenoj kombinacijom lakova na tiskanim materijalima,” objašnjavaju Andrej Čapka i Hrvoje Čirjak, vlasnici pivovare.

image
/Zmajska Pivovara

Novi vizualni identitet predstavljen je 5.9.2021. u Zmajskoj pivovari u opuštenoj atmosferi događanja Zmajevo novo ruho. Datum nije izabran slučajno: 5.9.2014. izašla su prva dva zmajska piva, Pale Ale i Porter. U to su se vrijeme u trgovinama mogli naći uglavnom lageri velikih proizvođača, a u kafićima se izbor piva svodio na veliko i malo, tamno i svijetlo. Zato Pale Ale i Porter nisu slučajno bili prvi. Od osnutka Zmajske pivovare, zadatak je bio isti: dostojno predstaviti osnovne pivske stilove i postepeno odgojiti nepca za kušanje i uživanje u pivu, stoga je logično bilo početi sa – svijetlim i tamnim.

Prošlu nedjelju, sedam godina kasnije, predstavljene su nove etikete zmajskoga core rangea koji danas čini pet piva. Bocu Palea Alea tako sada krasi zmajeva glava prepoznatljive narančaste boje, s Portera vas gleda – naravno - ljubičasti zmaj, na Pozoju je zmaj Pozoj-zelen, na Pilsu plav, a s boce Therapyja ceri se zmaj zelene boje.

image
/Zmajska Pivovara

Nedjeljno poslijepodne u Zmajskoj pivovari obilježila je Rasprodaja kod Zmaja (jer se trebalo “riješiti starog” i napraviti mjesta za novo) na kojoj ste mogli napraviti zalihe za zimu u pivu i u odjeći te postati vlasnik recimo 2,5x2,5 m velikog osvijetljenog Zmaja koji čuva ulaz u pivovaru ili pak prometnog znaka – trokuta koji upozorava na “oštrog Zmaja”

image
/Zmajska Pivovara
.

Najhrabriji su se odvažili na kušanje piva pod nazivom Zmaj je Zmaj. Trebalo je pogoditi koje je pivo ponuđeno te je li istočeno iz boce sa starom ili s novom etiketom. Ispalo je da se Zmajska pivovara malo našalila s odvažnim kušačima – naravno, pivo je sasvim isto. Da piva s obje etikete imaju potpuno jednak vrhunski okus u sljedeća dva tjedna mogu se uvjeriti i kupci prigodnog tasting-paketa u zmajskom webshopu.

image
/Zmajska Pivovara

Prvi put otkad plešemo s koronom oranizirane su i ture po pivovari. Stotinjak zainteresiranih upoznalo je pogon, sirovine i čitav proces nastajanja piva te osobitosti craft pivovare. Ture su vodili osnivač i vlasnik Zmajske pivovare, g. Andrej Čapka te head brewer g. Nenad Lalić.

O stilskoj raznolikosti zmajskih piva i očito nepresušnoj inspiraciji zmajstora pivara, svjedočila je postavljena izložba zmajskih vizuala. Do danas je Zmajska pivovara hrvatsku craft ponudu obogatila za 45 piva. A to je tek zagrijavanje, doznajemo u pivovari.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. rujan 2021 09:27