ADUT IZ RUKAVA

Stanovi koji se sami prodaju: Ovo je njihova tajna. Iskoristite to pametno i postignite veću cijenu

 SHUTTERSTOCK/
Analiza je pokazala koji stilovi interijera u 2025. godini osvajaju kupce
Analiza je pokazala koji stilovi interijera u 2025. godini osvajaju kupce

U sve zahtjevnijem tržištu nekretnina, svaki detalj može igrati ključnu ulogu - osobito kada želite postići višu prodajnu cijenu i privući ozbiljne kupce u kratkom roku. U moru oglasa za prodaju stanova i kuća, istaknuti svoju nekretninu nije jednostavno. Stoga je posve logično da pri oglašavanju stanova i kuća, uz lokaciju i kvadraturu, izgled interijera postaje sve važniji adut.

Prema najnovijim analizama stručnjaka za nekretnine, određeni stilovi uređenja interijera u 2025. godini ne samo da brže osvajaju srca potencijalnih kupaca, već mogu ubrzati prodaju i podići vrijednost vaše nekretnine. Najnovija analiza britanske građevinske tvrtke Barratt Homes pokazuje da određeni stilovi uređenja u 2025. godini brže osvajaju kupce i potiču ih na bržu odluku o kupnji, prenosi britanski Express.

image

Prezentacija je bitna. Poželjno je stvoriti prostor u kojem se potencijalni kupac može odmah zamisliti

/SHUTTERSTOCK

Analiza je kombinirala Pinterest podatke o najpretraživanijim trendovima s rezultatima ankete među 500 potencijalnih kupaca, a rezultati otkrivaju koji interijeri u ovoj godini "vladaju tržištem". Ovo je šest stilova koji se najbrže prodaju, a jedan ih sve nadmašuje.

PROČITAJTE JOŠ D&D VRT donosi dar čitateljima: Sjeme povrća

Japandi - kralj interijera u 2025.

Prvo mjesto na ljestvici najpoželjnijih stilova zauzeo je Japandi, spoj japanske estetske filozofije i skandinavske topline. Skoro polovica ispitanih (46 posto) smatra ga najprivlačnijim, a posebno ga cijene pripadnici Baby boom generacije (56 posto) i Generacije Z (45 posto).

Minimalizam, prirodni materijali poput drva, lana, bambusa i kamena, te neutralna paleta boja - od kremastih tonova do zemljanih zelenih - čine ovaj stil smirenim, funkcionalnim i vizualno ugodnim. Niski stolovi, keramičke posude i ručno rađeni detalji dodatno doprinose dojmu profinjenog sklada.

Skandinavski stil - bezvremenska jednostavnost

Odmah iza Japandija, nalazi se dobro poznati skandinavski stil - oličenje funkcionalnosti i jednostavnosti. Čistih linija i bez suvišnog nereda, ovaj stil njeguje prirodne materijale, kao što su sirovo drvo, vuna i lan - te neutralne tonove, uz povremene naglaske zemljanih boja poput maslinaste, plave i sivozelene.

Posebno je popularan među onima koji cijene svijetle prostore i umirujuću estetiku.

Coastal calm - more u dnevnom boravku

Inspiriran plažom i ljetnim opuštanjem, Coastal calm privlači mlađe kupce: 25 posto pripadnika Gen Z-a i 15 posto milenijalaca navodi ga kao najdraži. U fokusu su svijetli tonovi pijeska i mora, prozračne tkanine, tepisi od morke trave, drvo i ratan - sve što stvara atmosferu ljetne ležernosti.

Otvoreni prostori i obilje prirodne svjetlosti dodatno pojačavaju efekt lakoće i mira.

PROČITAJTE JOŠ Pravilo 30 sekundi: Kako privući pozornost kupaca

Cottage charm - šarm sela u gradskoj četvrti

Za ljubitelje rustikalnog ugođaja, Cottage stil vraća toplinu prošlih vremena. Riječ je o interijerima s vintage namještajem, retro dekoracijama, drvenim gredama, floralnim uzorcima i detaljima poput starinskih satova i svijećnjaka.

U posljednjih godinu dana, pretrage na Pinterestu za ovaj stil porasle su za 50%, a najviše ga cijene baby boomeri i milenijalci.

Industrijski stil - sirovo i urbano

Popularan među mlađima, osobito Gen Z-om, industrijski dizajn osvaja sirovim materijalima - ciglom, metalom, kožom i betonom. Otvoreni prostori, reciklirani namještaj i neutralna paleta boja stvaraju dojam urbanog šika.

Idealno za one koji žele prostor s karakterom i originalnošću.

Boho stil - umjetnička sloboda

Boemski interijer spaja razne teksture, uzorke i boje, a najpopularniji je među milenijalcima. Ovaj stil slavi individualnost kroz vibrantne tonove, ručno rađene detalje, viseće biljke, lanternice i orijentalne tepihe.

Bez strogih pravila, boho interijeri su pravi odraz osobnosti vlasnika - i to kupci sve više prepoznaju.

Što privlači kupce u Hrvatskoj?

Iako su ovi trendovi rezultat britanskih istraživanja, slične preferencije mogu se primijetiti i među kupcima u Hrvatskoj. U urbanim sredinama poput Zagreba, Splita, Rijeke i Osijeka raste potražnja za moderno uređenim stanovima u novogradnji, ali i za starim stanovima koji su renovirani u atraktivnim stilovima.

Primjerice, Scandi i Japandi stilovi osobito su popularni među mlađim kupcima i investitorima koji preuređuju stanove za kratkoročni najam. Minimalizam, funkcionalnost i prirodni materijali lako se uklapaju u lokalne prostore koji često imaju manju kvadraturu.

S druge strane, Cottage charm i Coastal calm sve su češći odabir na obali, gdje kupci žele interijere koji odišu mediteranskim šarmom. Lagane tkanine, svijetli tonovi i vintage detalji savršeno funkcioniraju u vikendicama i apartmanima za odmor.

Na tržištu nekretnina u Hrvatskoj sve se više cijeni "ključ u ruke" pristup, što znači da stan ne samo da treba biti uređen, nego i opremljen ukusno i praktično. Kupci sve češće žele useliti odmah, bez dodatnih ulaganja, a upravo uređenje u nekom od popularnih stilova može učiniti razliku između prodanog stana i onog koji mjesecima stoji na oglasniku.

Savjet više!

Stručnjaci kažu da se kupuje s emocijom, što znači da je važno stvoriti prostor u kojem se potencijalni kupac može odmah zamisliti. Naravno, to ne znači da morate potpuno renovirati stan prije prodaje i prilagoditi ga jednom od navedenih stilova. Dobra je vijest da i s manjim ulaganjima možete značajno poboljšati dojam koji ostavlja na potencijalne kupce. Pregršt je jednostavnih, ali učinkovitih trikova koje koriste i profesionalni home staging stručnjaci.

PROČITAJTE JOŠ Najbolji (i najgori) materijali za podove u boravku

1. Obojite zidove u svijetle, neutralne tonove: bijelu, svijetlosivu ili bež. To stvara dojam većeg, svjetlijeg i prozračnijeg prostora, što posebno dobro funkcionira u manjim stanovima.

image

Već će i nova boja zidova doprinijeti značajnoj razlici

/SHUTTERSTOCK

2. Biljke, poput fikusa, sanseverije ili pothosa, dodaju toplinu i svježinu prostoru. Daju dojam njegovane, ugodne atmosfere, a kupcima sugeriraju da je stan bio dobro održavan.

3. Zamijenite zastarjele lustere i žarulje novim, modernijim rasvjetnim tijelima. Dodajte podne lampe i ambijentalnu rasvjetu, poput LED traka iza kreveta ili ispod kuhinjskih elemenata.

4. Popravite sve što škripi, kapa, ne zatvara se ili je oštećeno. Novi silikon u kupaonici, zamijenjena kvaka, ispravna slavina - ti detalji stvaraju dojam da stan ne zahtijeva dodatna ulaganja.

image

Potencijalni kupci ne žele pri obilasku stana ili kuće vidjeti oštećenja na namještaju ili doznati da su određeni uređaji pokvareni

/SHUTTERSTOCK

5. Uklonite osobne predmete i višak namještaja - prostor bi trebao izgledati čisto, organizirano i otvoreno. Dodajte nekoliko dekorativnih jastučića, neutralne zavjese i jednostavne slike ili ogledala na zidovima.

6. Prostor bi trebao biti besprijekorno čist i provjetren. Svježe oprana posteljina, čista kuhinja i suptilan miris lavande ili citrusa mogu učiniti da se kupac osjeća kao kod kuće.

PROČITAJTE JOŠ U Mrkoplju niče jedinstvena goranska kuća

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 06:13