Dobar dio rečenoga u prologu za izbor domaćih albuma stoji i za inozemnu glazbenu scenu s nekoliko važnih distinkcija. I tamo se autori/izvođači žale da od streaminga ne vide značajniji novac s naslova “mehaničkih prava” s obzirom na to da i u svijetu naklade CD-a strmoglavo padaju. Razliku također pokušavaju nadoknaditi “malim pravima”, a ponajviše koncertima, što češćim i za što skuplju ulaznicu. Pojedini diskografi, pak, u konačnom zbroju počinju dobivati veći novac od streaminga - danas glavnog kanala za objavu, distribuciju i slušanje glazbe - nego od prodaje čvrstih nosača zvuka. No koliko je slatko slušatelju imati dostupno gotovo sve iz sadašnjosti i povijesti glazbe, toliko ga taj i takav izbor može sluditi.
Nema šanse da samo u tekućoj, ovogodiš...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....