ŽUSTRA RASPRAVA U ITALIJI

‘Botticellijeva Venera kao influencerica u minici? Kakva glupost!‘... ne jenjavaju polemike oko turističke kampanje

Kampanja ”Open to Meraviglia”

 Talijansko ministarstvo turizma
‘Gdje je umjetnost, gdje je promocija u ovoj otrcanoj zbrci klišeja, teško je razumjeti‘, neki su od komentara kampanje koja je dospjela u javnost i jer je djelomice snimana u Sloveniji
‘Gdje je umjetnost, gdje je promocija u ovoj otrcanoj zbrci klišeja, teško je razumjeti‘, neki su od komentara kampanje koja je dospjela u javnost i jer je djelomice snimana u Sloveniji

Ne stišavaju se reakcije na novu kampanju za promicanje talijanskog turizma u svijetu u kojoj se koristi kompjutorizirana maskota inspirirana poznatom slikom "Rođenje Venere" Sandra Botticellija. Pod nazivom "Open to Meraviglia", kampanju vrijednu devet milijuna eura osmislilo je talijansko Ministarstvo turizma zajedno s turističkom organizacijom Enit, a prikazuje Botticellijevu Veneru kao "virtualnu influencericu" koja odijeva mini suknju i snima selfije ispred kultnih znamenitosti, uključujući rimski Kolosej i firentinsku katedralu. Inicijativa za umjetnost i baštinu "Mi Riconosci" opisala je kampanju u izjavi za medije kao "ponižavajuću" jer umjesto da je promovira, ismijava talijansku umjetničku i kulturnu baštinu, dodajući da je nejasno jesu li uopće u Uffiziju pristali na korišt...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2025 18:45