Veliki hrvatski grafički dizajner Željko Borčić preminuo je u 73. godini života. Tek sad, kad se podvlači konačna crta, postaje jasno koliko je vizualni identitet iza kojeg on stoji ostavio traga u našoj kolektivnoj memoriji.
Primjer su oblikovanja Kraševih proizvoda, primjerice ambalaže za kekse Petit Beurre te praline Bajadera, gotovo opartističko kombiniranje nijansi smeđe boje, u kombinaciji sa starinskim rukopisom ispisanih naziva pralina, u suradnji s Mimi Hoffer.
Radio je i vizualni identitet za Ledo (s Vjekoslavom Ivezićem), kao i neke Plivine čajeve te, godinama, za TDR. Također, i za Saponiju Osijek, za Lahor sapune i dezodoranse; temelj su zeleno-plave nijanse pruga. Inače, oblik sapuna Lahor dizajnirao je Ivan Kožarić. Sapun se prodavao, tada, u Jugoslaviji u ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....