Belgijska plesačica Marie von Goethem, debitantica u baletu pariške Opere, bila je jedna od muza Edgara Degasa. Francuski ju je umjetnik prikazao naturalistički, odjevenu u pravu baletnu suknjicu od jeftinog tila i baletne papučice, s perikom načinjenom od ljudske kose i satenskom vrpcom. Kosa joj je svezana u pletenicu, što je frizura kakvu je najčešće nosila.
Iz današnje perspektive bio je to izuzetno napredan kiparski rad za svoje doba, 1881. godinu. Iz perspektive tadašnjeg društva, pak, smatralo se kako Degas ne zna dovoljno dobro kiparski oblikovati draperiju, pa balerinu odijeva u stvarnu odjeću. Govorilo se i kako je skulptura daleko od ideala klasične ljepote koja se povezuje s baletom, naslovi su vrištali “Zašto je tako ružna?”
Najpoznatije djelo
Posredstvom ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....