Treba izbjeći svečani i pomalo prigodni govor o smrti prijatelja i kipara ili o tome što je značio Slavomir Drinković u hrvatskoj suvremenoj umjetnosti.
O tome mogu govoriti brojni njegovi učenici, kolege i prijatelji. O tome će govoriti njegova brojna djela rasuta što rodnim otokom, što širom Hrvatske i drugih prostora. O tome će govoriti njegova Vrata XX. stoljeća, Uza, Veliko drvo sv. Sebastijana ili Koplje sv. Jurja... O tome će govoriti Grobnica stradalnika Domovinskoga rata na Ovčari - spomenik kojemu je rana cjelovitost, a praznina punina.
Ranjivost kamena
Pucajući i doslovno od fizičkoga i duhovnoga zdravlja, poput Radauša koji se pred veličanstvenim uspravljenim stijenama Velebita narugao svojemu kiparstvu, i Drinković je smatrao da je kiparstvo već bilo stvoreno. ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....