Svaki novinar Forbesa, razotkrivajući najveće svjetske biznismene, nauči prilično i o povijesti umjetnosti. Strast kojom najuspješniji i najbogatiji grade svoje privatne kolekcije i troše na njih motor je današnjeg i ne samo današnjeg umjetničkog tržišta. No kada Hockney, Freud, Rubens i De Kooning postanu stalna imena u celebrity magazinima, to je trend koji valja zabilježiti. Zvijezde se najteču u kupovini umjetnina, Brad Pitt neumorno obilazi sajmove umjetnina, Victoria Beckham ateljee, a Madonna koristi agente.
Na današnjem tržištu umjetnina na koje se iz sefova slijeva novac uplašen svjetskom krizom, zvijezde su kupnju umjetnina prepoznale kao dobar način da višak slave pretvore u u materijalnu vrijednost. Stotine milijuna dolara koje su potrošili na aukcijama čine ih sve važnijim igračima koji uzdižu i ruše rejting umjetnika.
Ali celebrity ukus u umjetnosti nepogrešivo odražava njihove motive. Damien Hirst prvoloptaški je odabir za suvremenu umjetnost iako fenomenalan tretman u medijima Banksyju diže cijenu. Gotovo nitko ne pokazuje interes za umjetnost nastalu prije 20. stoljeća i većina je kolekcija sastavljena bez čvrstog koncepta, trezvenom kombinacijom želje za društvenim statusom i trajnom vrijednošću. Američka umjetnost dominira.